Hvem i huleste fant opp 0.time

monicabebe

Forumet er livet
Tre dager i uka begynner jeg til nulte time....altså kl. 08.00 med undervisning. Og så jeg som spiser frokost på jobb og liker å komme tidlig. Det betyr at jeg nå tre dager i uka må være på jobb rundt 07.30....ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

jada...så i morra klokka åtte tar jeg imot 19 5.klassinger i musikkrommet og skal være sånn gjøglende og sprudlende glad musikklærer....juhuuu!

Herregud, det er sykt tidelig[:'(]

Jeg er glad det ikkke er meg, for å si det sånn [:D]

ORIGINAL: lenemor

Jeg er glad det ikkke er meg, for å si det sånn [:D]

Må si meg enig med lenemor her!!

ha ha ha.. ja. det er da jeg sier hipp hurra for concerta.. nå hadde jeg sikkert klart det[:D][:D][:D] men.. før det hadde jeg ikke hatt sjans!

lykke til! dette fikser du.. [:D]

Djiiiiiiiiiz! Hvem orker å klimpre på gitar, triangel eller spille blokfløyte
så tidlig på mårran uansett da? [:o][;)]
Stakkars deg! Veeeldig glad det ikke er meg [;)][:D]

Synes det er utroooolig tidlig å begynne på skolen for barna også jeg da .. Sende av gårde barn litt over sju og sånn DET er søren meg tidelig asså! Når er de ferdig for dagen da?

Det var tidlig å så begynne med musikk det skulle nesten ikke vært love. Synnes synd på både lærer og elver

Huff - å så musikk da[:o] Ja, ja - sjangsene er jo store for at du våkner skikkelig da[8D] Klokka 8 var veeeldig tidlig... Her begynner mine 2 skolebarn kvart over 8 - syns det også er ganske tidlig....

Kan jeg også få bli med deg i en musikktime????

jeg merker at jeg heller mer og mer mot at musikk som første time må være genialt jeg... tenk for en oppvåkning da, i stedet for å sitte helt stille i en eller annen kjedelig time med regning eller bøying av verb eller annet som bare gjør en mer trøtt. 

Jeg tror altså mine skoledager i barneskolen begynte 7.45 altså. Flyttet på privatskole i en større by i 6. klasse. Da begynte vi ikke før kl 8.15.

Og spudlende glad til musikktime kl 8? Jo, det hadde jeg definitivt greid. Er mere sprudlende da enn kl 14!

Da jeg gikk på barneskolen så begynte vi kl 8.15. Mens ungdomsskolen begynte kl 8! Vi kunne ha undervisning frem til
kl 15! Det er noe helt annet enn 9-14 som de har nå![&:]

Jeg stemmer for øke musikkundervisningen![:D]

I går strartet elevene kl. 08.00 og sluttet kl. 14.30. Lang dag for både unger og voksne(jeg hadde tid til 16.00. Rakk akkurat å slippe ut ungene kl 15.30 og så løpe på møte)

Ungene bryr seg ikke så mye om at det er tidlig, men det gjør jeg! Jeg er vant med å stå opp 06.30 og så ordne meg og ungene å bade og så likvele være på jobb litt før åtte. Deretter spiser jeg frokost og slapper av og forbereder meg til kl. 8.30. men nå blir det jo helt feil....blææ

jaja, skal ikke klage på det. Ungene er stort sett greie, og jeg holder meg laaaangt unna blokkfløyte og triangel uansett, nøste[;)]

Og JA, de skulle hatt mer musikkundervisning!!

Back
Topp