Hvem her ?

Kunne tenkt meg å møte
Musemor, kengu, RonjaR, Sara, Camilla91, Daim

Fordi de virker som veldig søte jenter (damer ? ) og det er de jeg snakker mest med

Alle feb14 jentene og juni 16 jentene :)

Ja det er morro, men kunne godt fortalt hvem jeg var å :p
Ja det er vel ingen krise også er jeg jo ikke særlig anonym på terminforumene. Men jeg har liksom ingen behov for å treffe noen, synes de fleste er hyggelige likevel. Men nå er ikke jeg her nok til å klare å henge med i noen av skravletrådene, og da får man jo heller ikke et forhold til noen spesielle. Men av og til kunne jeg tenkt meg å Google noen som har helt ville meninger bare for å se hvordan den personen egentlig er :P men ingen faste altså.

Ja det er vel ingen krise også er jeg jo ikke særlig anonym på terminforumene. Men jeg har liksom ingen behov for å treffe noen, synes de fleste er hyggelige likevel. Men nå er ikke jeg her nok til å klare å henge med i noen av skravletrådene, og da får man jo heller ikke et forhold til noen spesielle. Men av og til kunne jeg tenkt meg å Google noen som har helt ville meninger bare for å se hvordan den personen egentlig er :P men ingen faste altså.
Hehe ser den :)

Har allerede møtt Kengu og lilleblomst_15/mymlen (det lange nye nicket du har laget som jeg ikke husker utenat) og møter de gjerne flere ganger :) Ellers er det veldig mange jeg kunne tenkt meg å møte, blant annet: Lillafrosk, Daim, OJ&SE<3, RonjaR, Kakemonster88, Alvea, Enkefalos, Sara, Ønskerenliten + alle på mai-2017 og sikkert mange fler ;)

Last edited:
Back
Topp