Hvem her inne kunne du tenkt deg å møtt ? Og hvorfor ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja det er jo hyggelig det åIngen tror jegliker å kunne snakke med fremmede jeg! Haha
Ja, misforstå meg rett altså.. Synes bare det er så herlig å være anonymHaha ja det er jo hyggelig det å![]()
Ja det er morro, men kunne godt fortalt hvem jeg var åJa, misforstå meg rett altså.. Synes bare det er så herlig å være anonym![]()
Ja det er vel ingen krise også er jeg jo ikke særlig anonym på terminforumene. Men jeg har liksom ingen behov for å treffe noen, synes de fleste er hyggelige likevel. Men nå er ikke jeg her nok til å klare å henge med i noen av skravletrådene, og da får man jo heller ikke et forhold til noen spesielle. Men av og til kunne jeg tenkt meg å Google noen som har helt ville meninger bare for å se hvordan den personen egentlig erJa det er morro, men kunne godt fortalt hvem jeg var å![]()
Hehe ser denJa det er vel ingen krise også er jeg jo ikke særlig anonym på terminforumene. Men jeg har liksom ingen behov for å treffe noen, synes de fleste er hyggelige likevel. Men nå er ikke jeg her nok til å klare å henge med i noen av skravletrådene, og da får man jo heller ikke et forhold til noen spesielle. Men av og til kunne jeg tenkt meg å Google noen som har helt ville meninger bare for å se hvordan den personen egentlig ermen ingen faste altså.
Må innrømme at toneany, shadow og kakemonster hadde vært kjekt å truffet, bare fordi de virke så utadvendt og koselige personer