Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JaCkLiN
hmm.. jeg vet ikke jeg [:D]
Noen som ikke tar seg selv så høytidelig, som ikke drikker seg grøftefulle, noen som ikke blir sippete av alkohol, men er i GODT humør og vil ha det gøy.. Men akkurat hvem det er, det vet jeg ikke;)
ORIGINAL: Tammis
ORIGINAL: LinnSB*
tatt en fest med?
Deg, såklart + *agatablonde*, Kine, Suppadura, Micamor, Ullteppe, Astrone-laluna, Rebecca85, Karla, Tvilling74, apeloffen, Helene Harefrøken, *Maya*, Prikken, *Mama*, Rosa, Skreppa +++mange mange mange flere!
ORIGINAL: *Mama*
tatt en fest med?
Deg, såklart + *agatablonde*, Kine, Suppadura, Micamor, Ullteppe, Astrone-laluna, Rebecca85, Karla, Tvilling74, apeloffen, Helene Harefrøken, *Maya*, Prikken, *Mama*, Rosa, Skreppa +++mange mange mange flere!
Im In!!!!!! Hvor er festen?![:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: 3xS
alle i alderen 20-26 år [:D]
og mange andre som jeg tror jeg morsomme å feste med[:D]
ORIGINAL: Astrone~Laluna
ORIGINAL: *Mama*
tatt en fest med?
Im In!!!!!! Hvor er festen?![:D][:D][:D][:D]
høres ut som an fantaskisk kul fest[:D][:D]
Bare å komme hit til sommeren. Så rigger vi til med anlegget, grillen og basenget på verandaen. Husk å ta med telt da [;)]
ORIGINAL: elber13
ORIGINAL: 3xS
alle i alderen 20-26 år [:D]
og mange andre som jeg tror jeg morsomme å feste med[:D]
hehe-hvorfor alle i den aldreren? er de morsommere enn oss andre? [:D][:D]
ORIGINAL: *agatblonde*
skal vi se...
tammis
baileysTøsa
astrone~luna
karla
sjefsgaupa