Hvem har vært på Ullared?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg skal til Ullared om et par uker og lurer på om noen her har vært der nå nylig?

Hva er et must å handle der? Utenom fryseposer og bakepapir, heheh!
Bakepapir skal jeg hamstre ettersom jeg er storforbruker av det. Noen som vet hvor mye de koster forresten?

Fant nettopp bloggen til Gekås, så jeg følger med der på bildene de legger ut jevnlig. Men det hadde jo vært kjekt å hørt erfaringer fra andre også :)

Først må jeg si lykke til!! Vært der to ganger og det er ekstremt mange der!!
MEN er du lur så tar du første halvdel på kvelden litt før stengetid også tar du resten av halve om morgenen. Da er du nemlig bak alle på første runden også er du forran alle på siste biten. Men det fordrer jo at du må være der en natt.
Anbefaler å kjøpe leker, billig og MYE bra! Hvis du får plass i klesavdelingen så er det scoop til unga der. Syns de har mange fine interiør ting og tang og de har mange fine vesker :)
nede har de hobby/fritid avd som likner på biltema.

Igjen lykke til og god tur :)

Var der i august. Mye folk, mye kresjing med vogner. Galne folk :p nei, det va ikkje noe for meg. :p har aldri handla så lite før, fant meg ingen ting bortsett fra et bilde og en ramme. Handla vel for 5-600 kr :p og eg elske å shoppa til vanlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var der i sommer :) Har vært der to ganger før det og.
Det beste er hvis du er der en ukedag og ikke lørdag/søndag, og at du står klar når de åpner. Da er det ikke så ille.
Ta med en vannflaske i veska, man blir fort tørst.
Ta klesavdelingen først, for der blir det kaos utover dagen.
Husk å ha en svensk femmer til kundevognen.
Når det kommer til scoop så avhenger det litt av hva du er ute etter.
Jeg kjøper inn noe såpe/vaskemidler, sokker, truser, boksere til mannen, generelt klær, interiør.
I år var det babyting jeg handlet mest av siden vi venter en liten tass om en uke :)
Mine babyscoop var stellematte, myggnetting til vogn, div til bil, ammepute, håndklær, stellehåndkle, gipsavstøpning til hender og ben og masse mer som jeg nesten ikke husker. Var billig med babyklær der :)

Har ikke vært der heller, men har skikkelig lyst til å ta en tur bare for å se hva greia er :)

Var der i august. Vi storma i gjennom. Vi skulle bare se. Ble ei stappa vogn med utstyr til hund og baby. Passelig fornøyd hund hjemme. Da vi kom hjem til et tårn med godsaker og leker.

Var bare det vi skulle ha. Vi skulle videre på ferie. Så måtte begrense oss. Og så er jeg gravid. Så ble sliten.

Jeg har vært der å var et mareritt

Jeg skal ned om 11 dager :)
Var der nede i fjor også på denne tiden, og syns ikke det var så ille med folk.. Men vi har bevisst ikke lagt det til en helg..
Kjøpte mye leker og julegaver der i fjor. Og klær til gutten min. Klærne er fine enda, ikke "vaskeutslitt".. Vi syns ikke det var spesielt dårlig kvalitet på det vi kjøpte.. Sokkene jeg kjøpte til meg selv er fortsatt like fine uten nupper :)

Back
Topp