Hvem har " rett "?

Real

Gift med forumet
Bare en filleting, men...

Samboer skal kjøre sine besteforeldre og mor til Egersund i mårra da de skal i begravelse. De er tilbake igjen på lørdag. Det er en kjøretur på ca 7 timer, så de blir å overnatte et sted på veien begge veier. Jeg er sykemeldt t.o.m søndag pga isjialgi, og skal ta meg av snuppa vår. Samboer mener jeg burde ha tilbudt meg å kjøre han på jobb i mårra siden han ikke vil la den ene bilen stå der så mange dager. Jeg mener han burde tilbudt meg å slippe da det tar ca 20 min hver vei og han har kollegaer som bor i nærheten her som han kan sitte på med. Det blei skikkelig dårlig stemning her istad da vi begge står fast på vårt om at den andre burde ha gjort ditt og datt.. Jeg kjenner jeg blir pottesur for at han virkelig mener jeg burde kjøre han.. Haha- tåpelig, men jeg er jo så langsint også, så jeg er jo sur enda!! :)

Haha, godt det ikke er verre ting å krangle om da;)
Syns han burde sitte på med noen og la bilen stå til deg!? :)

Tja, jeg har vondt i bekkenet idag så jeg fikk ha bilen vår hjemme. Mannen tok da buss til BHG for å levere snuppa, for så å ta buss til jobb, så jeg ikke skulle trenge å kjøre dem de 5 minuttene til BHG.

Synes godt mannen din kunne strekt seg litt lengre for å tilpasse seg dine vansker. ;)

Bare en filleting, men...

Samboer skal kjøre sine besteforeldre og mor til Egersund i mårra da de skal i begravelse. De er tilbake igjen på lørdag. Det er en kjøretur på ca 7 timer, så de blir å overnatte et sted på veien begge veier. Jeg er sykemeldt t.o.m søndag pga isjialgi, og skal ta meg av snuppa vår. Samboer mener jeg burde ha tilbudt meg å kjøre han på jobb i mårra siden han ikke vil la den ene bilen stå der så mange dager. Jeg mener han burde tilbudt meg å slippe da det tar ca 20 min hver vei og han har kollegaer som bor i nærheten her som han kan sitte på med. Det blei skikkelig dårlig stemning her istad da vi begge står fast på vårt om at den andre burde ha gjort ditt og datt.. Jeg kjenner jeg blir pottesur for at han virkelig mener jeg burde kjøre han.. Haha- tåpelig, men jeg er jo så langsint også, så jeg er jo sur enda!! :)
Moren til samboer skal plukke han opp på jobb, så de kjører hennes bil, så det er ikke snakk om at jeg blir uten bil. Jeg syns bare det var unødvendig å måtte kjøre nesten en time når han kan sitte på med noen..

Det hender vi henger oss opp i noe vi også :-) Praktisk å ha bil til disp hjemme iallfall.

Jeg har måttet forklare litt for mannen noen ganger om mine forventninger/ behov, ikke bare som gravid, men ellers og.

Han blir først litt sur, ikke kult å få tilbakemelding. Men så tar han det til etterretning. Jeg er blitt flinkere til å hevde meg selv, før var jeg FOR "grei og snill". Viktig å ha litt meninger :-)

Back
Topp