Hvem har prøvd seaband og hva er dommen???

Valentina*

Glad i forumet
Jeg har hatt de på i 2 dager. Å det fungerer på meg :) takk og lov! Tar ikke alt men toppene, så jeg har våget meg ut å handle blant annet :)

Lurer på hva dere andre som har prøvd det mener???....

Har aldri vært så kvalm noen gang som den siste uka :( med førstemann var hele svangerskapet en lek... Jeg var ikke forberedt på dette, å så i jula av alle ting ugg!

Jeg er så lite alternativ som man kan bli, og er uhyre skeptisk til alt slikt, men jeg må bare medgi at de hjelper! De hjalp meg masse sist også. Men om de hjelper av den grunn de hevder, eller om det er min egen ønsketenkning, skal jeg ikke si for sikkert ;) Men det spiller jo ingen rolle.

Vet ikke helt... Går ganske mye med dem og er småkvalm stort sett hele tiden, men kanskje det hadde vært værre om jeg ikke brukte dem?

Vi hadde omgangssyke her i huset i går og i forgårs og da fikk mannen min låne dem, han merket bedring på kvalmen med en gang :-)

Synes det er vanskelig å vite om jeg plasserer dem helt riktig da... Føler at det ikke er noe som heter "Ca" når det gjelder akupunkturpunkter

De hjalp litt på meg sist når jeg hadde klart å sette dem på korrekt.
Satte den kulen feil de første gangene og da hjalp de ikke.

Vet ikke helt... Går ganske mye med dem og er småkvalm stort sett hele tiden, men kanskje det hadde vært værre om jeg ikke brukte dem?

Vi hadde omgangssyke her i huset i går og i forgårs og da fikk mannen min låne dem, han merket bedring på kvalmen med en gang :)

Synes det er vanskelig å vite om jeg plasserer dem helt riktig da... Føler at det ikke er noe som heter "Ca" når det gjelder akupunkturpunkter
3 fingerbredder fra håndledde, der skal kula ligge :)
Bruker pekefinger, langefinger å ringefinger for å måle avstanden å da treffer man bra :)
De funker fint på meg :)

Syns faktisk de har virket litt i dag :-)

Men det prikker i fingrene da :-/ synes det er så ubehagelig..,

Back
Topp