Hvem har IKKE pakka fødebagen?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jeg har ikke begynt enda jeg, hehe :)
Selv om jeg håper hun kommer før, så tror jeg liksom ikke hun gjør det.
Ikke skrevet liste en gang :P
Burde kanskje pakke, for vi har jo over en times reise til sykehuset. Dessuten er jeg redd fødselen skal gå fort. Hehe.
37+1 idag da :)

Hadde det ikke vert for at jeg må pakke i dag, p.g.a mulig innleggelse i morgen hadde det nok ikke blitt gjort før på termin.... Det viser seg bestandig at mine små trives best i magen og vil ikke ut av seg selv

Har ikke pakket enda, men har begynt å legge vekk litt ting og klær som jeg vet jeg vil ha med. Har for eksempel dusjsåpe og lotion med en lukt jeg ikke bruker så ofte utenom, slik at jeg kan forbinde den lukta med tida på sykehuset i ettertid :)

Jeg er 38 og noen dager.
Har ikke pakket ferdig enda, men har pakket en del. Jeg skal få pakket resten i løpet av dagen. Minus snacks og drikke osv, det tar jeg senere :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Jeg har pakket litt, men ikke ferdig. Bor jo bare 150 m fra sykehuset, så det er lett å sende mannen hjem etter det jeg har glemt eller finner ut at jeg trenger... Men, har pakket tøyet til lillemor med i den nye stelleveska, det er jo så koselig!

Har ikke pakket noe til meg enda, men lillesøsters klær og tepper ligger i stelleveska. Er bare 36+2 så har goood tid. Må vel pakke til meg selv rundt uke 39, så jeg er klar. Har 1,5 time til sykehuset med ferge, så er ikke bare å svinge hjem å hente heller.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg pakket hele 4 uker før termin! Tidlig ute, kjekt da hun kom 2 uker før termin, hadde aldri klart å pakke med de riene jeg hadde:p skjønner ikke helt dette med snacks og drikke til fødsel, jeg klarte knapt å få i meg vann i de få øyeblikkene riene ikke gjorde meg helt fjern...

jeg tror jeg ville pakket om jeg var deg, med mindre du ikke bryr degså særlig om hva du har med deg;) med en time til sykehuset kan det være fint å være klar!?

Har pakket det lillegutt skal ha, men ikke til meg selv :)
Bruker jo de buksene jeg skal ha med :P
Så det får jeg ta når den tid kommer :)

For min del er snacks og drikke mer for mannfolket sin del under fødsel. Det kan ta veldig lang tid og da kan det være greit å ha med seg litt. Siden er det greit å ha til barsel oppholdet :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Jeg har ikke, men imorga SKAL jeg huske å ta med håndkle i bilen (stoffseter). Er så sikker vannet går på skolen :p Men da er det bare 1km til føden så da kjører jeg meg på akutten lett ;) Helsepapir ligger og i bilen :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har ikke pakket, men har skrevet liste da:) ikke værst bare det:p

Har ikke begynt å tenke på det engang! Er 37 i dag..

Er 38+3 i dag og har egentlig så mye annet å gjøre at den baggen har blitt litt nedprioritert. Tar 1 min å gå bort til sykehuset fra der jeg bor, så er ikke så voldsomt krise om jeg ikke får med meg alt :)
Begynte likevel å pakke en smule i går, da samboeren er super stressa for hele fødselen, og har mast om at jeg skal pakke den baggen i et par uker nå:p hehe

Søren. Har fortsatt glemt det.. Mandag må jeg huske å ha bagen og håndkle i bilen!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehe, du vil ha det klart i bilen :) Mens jeg er uke 40 i dag, og har ikke baggen helt klar enda engang :p

Oioi hehe bare å hive seg rundt ;) Ja har angst for at vannet skal gå på skolen, bare VET det skjer liksom :p Men da er jeg faktisk nermest sykehuset så det blir å kjøre noen hundre meter til akutten med handkle under rumpa haha :) Greit å ha det på plass!

Oioi hehe bare å hive seg rundt ;) Ja har angst for at vannet skal gå på skolen, bare VET det skjer liksom :p Men da er jeg faktisk nermest sykehuset så det blir å kjøre noen hundre meter til akutten med handkle under rumpa haha :) Greit å ha det på plass!
Hehe, da skjønner jeg deg godt:) her har jeg ikke pakket til frøken og mangler små ting til meg selv. Men det står skrevet ned på en lapp på kjøleskapet:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp