Hvem har ikke født enda?

TinyFeet

Betatt av forumet
Er det andre enn meg som enda venter? Vet om et par, men føler snart jeg er alene om å gå vaggende her [emoji14] rekk opp ei hand om du fremdeles venter på lille mageboeren :)

Jeg rekker opp handa ihvertfall! 41+1!

Venter på mageboeren jeg også.. Er 39+6, så kan vel i teorien gå i ca 2 uker til i verste fall... :yuck:

Her er det også på overtid, er 41+1 selv i dag, må være noe med den termindatoen :p
Våknet i dag tidlig og merker nå at jeg er ganske så lei av å vente.
Vann i kroppen og sover dårlig om natta...

Venter enda jeg også. 40 + 1 i dag og termin i morgen.

Jeg ikke født enda. Skulle keisersnitt den 7 feb, men viste seg at jenten snu seg hodte ned. Helle til da hadde hun ligget i seteleie. Så ble sendt hjem her går jeg. Men om ikke skjer før søndag så blir igangsatt da. Da er 11 dager over termin. ( Termin den 15 feb)

Hører til mars jeg da, termin om 9 dager! Så er 39+1 i dag! Men jeg er så driiit lei nå!! Jeg gruer fælt at jeg må gå overtid :( da går jeg på veggen..

40+1 og ingen tegn på noe som helst. Kanskje enkelte netter, men så går det over. Om man fikk premie for dårlig humør, så er det jeg som stikker av med den i dag.... er så lei av vond kropp og venting nå:yuck:

40+1 og ingen tegn på noe som helst. Kanskje enkelte netter, men så går det over. Om man fikk premie for dårlig humør, så er det jeg som stikker av med den i dag.... er så lei av vond kropp og venting nå:yuck:
Samme her. Er liksom små tegn enkelte dager og netter, men så blir det stille. Sist var det ingen tegn før jeg fikk ordentlige rier natt til termindato. Blæh, nå er jeg allerede lenger enn det! Prøver å holde humøret oppe, men kjenner jeg er lite innstilt på overtid....

Her er det også på overtid, er 41+1 selv i dag, må være noe med den termindatoen [emoji14]
Våknet i dag tidlig og merker nå at jeg er ganske så lei av å vente.
Vann i kroppen og sover dårlig om natta...
Merker jeg syns det er dritt at du ikke er på Gjøvik!! Kom etter[emoji173]️ heier på dere!

Får håpe han tar til fornuften å kommer før kontrollen ;)
Han kom i går, så vi er her å venter på dere[emoji4]
Gratulerer så mye! :D
Ja, håper vi er hakk i hæl men har mine tvil...
Jordmor sa at hun ikke kom til å bli overrasket hvis jeg gikk til overtidskontrollen eller lenger. Han har veldig god plass, ikke festa seg og fins ikke stressa. Er jo fint at han har det bra, men det må da være måte på :p

Back
Topp