Hvem har du fortalt det til?

5 på jobben vet det.. å i går fortalte vi det til ett vennepar at de skulle bli "tante og onkel".. vi er det til dens barn.. det ble mye tårer og de ble så utrolig glad. Ett øyeblikk som var veldig spesiellt og fint.. kommer aldri til å glemme det ❤
 
Jeg har fortalt det til samboeren, mamma, ene tanten min og ene sjefen min ☺️ og typen fortalte det til en kollega av han ☺️
 
Nå vet foreldrene hans det også, og jobben hans også.. Ble veldig vanskelig å holde det hemmelig når jeg er så dårlig.
 
Her er det jeg, mannen og en kollega som vet. Fortalte til kollega fordi jeg trengte en "allieret" siden jeg føler jeg springer på do hele tiden og ellers er trøtt og ikke helt med (ikke den beste komboen i barnehage) kollegaen min er super glad på mine vegne, og viste også om de to første graviditetene som endte i SA
 
Har fortalte det til mine 3 nærmeste venninner, og samboer fortalte det til sin bestevenn igår. Helt sykt, han sa tidligere på kvelden til samboer at jah han regnet med at det ble flere smårolinger på gården, og sa han hadde skjønt det i noen dager allerede at jeg var gravid! Haha, merkelig.
 
Vi sendte en snap til mannens søster av TULbildet, med visning i 3 sekunder. Noen var kjappe med å svare: hva??

De vet om alle årene og om oppturene og nedturene. Så det var litt moro.
 
Her vet en del om det. Foreldre og søsken + fem vennepar og sjefen :) De fleste fikk vite det etter TUL, fordi da hadde vi sett bankende hjerte og da følte vi at vi var trygge på å fortelle det til litt flere enn foreldre:p
 
Bare samboer og en iherdig, god venninne som dukket opp på døren med champagne. Vi har kjent hverandre i evigheter og jeg har aldri sagt nei til champagne uansett hvordan formen har vært så det var like greit å fortelle det xsmile9
 
Samboer og en jentegjeng som jeg kom i kontakt med sist jeg var gravid :)
 
Samboeren vet det selvfølgelig :) Ellers vet bestevenninnen min det som bor langt av gårde også mamma og bonuspappan min. Tenkte å fortelle det til ei god venninne til. Ellers venter vi til uke 10-12 etter en tul med å fortelle resten av de nære og etter det offentligheten
 
Måtte fortelle det til sjefen i går pga stigende dårlig form... Ikke ønskelig så tidlig, men han satte veldig stor pris på at jeg fortalte. Tror også jeg får litt mer forståelse for litt laber effektivitet. Samt at det er enklere å dra på kontroller når han vet hvorfor.
 
Bare jeg som vet foreløpig. Må finne en koselig måte å fortelle det til samboeren på :) Tror jeg vil vente så lenge som mulig med å fortelle det til min familie. De bor 1200km unna så det hadde vært utrolig kult om jeg kunne dukke opp på besøk med mage litt utpå høsten eller til jul ;) Svigerfamilien bor her så de må få vite det før. Perfekt bursdagsgave til svigerfar :)
 
Fortalte det til min søster rett etter at jeg testa, fordi hun var "rett der"... I dag regner vi med å fortelle svigerforeldrene mine, det enklest slik siden vi bor veeldig nært, og jeg er invitert på vin og reker i kveld. Jeg verken nyter eller er glad i denne hemmelighetsgreia, så da blir det sånn. Neste helg er det mine foreldre sin tur, og så fra uke 12 tenker jeg at flere utenfor familien får vite det (jobb, kollegaer, utvidet vennekrets) :)
Edit: vi forteller det til svigers og foreldre med en søt t-skjorte. Håper vi slipper å si så mye ;)
 
Fortalt det med en gang til mamma, pappa og to av mine nærmeste venninner + lillebror. Nå vet tre gode kollegar det også, de hadde egentlig skjønt det fordi jeg absolutt måtte være edru pga "kjøring" . Vanskelig å holde ting hemmelig når alle vet at jeg elsker et glass øl / vin til maten, eller superhard trening :D Ekkelt og vanskelig å lyve hele tiden. Jeg vet at sambo har sagt det til to av kompisene sine.
 
Idag sprakk jeg foran den siste av mine nærmeste venninner, som også er kusina mi. Hun har kjent meg hele livet og begynte å spørre fælt om jobb, fremtidsplaner osv.. Så jeg bare klarte ikke å finne opp flere løgner. Er jo ikke krise om det går galt heller, er ikke redd for å fortelle det. Meen aaargh, så vanskelig det er å holde kjeft! :p
Er 8+3 nå.
 
Mamma og min beste venninne. Fortalte det til fler sist, og da gikk det galt.. Var kjipt å måtte fortelle det til alle igjen etterpå.. Rive av skorpa på såret om igjen og om igjen.. Så nå skal jeg holde tett om det mye lenger :)
 
Foreldrene og søsteren til engelskmannen min var på besøk for noen uker siden og da vi spiste middag med mine foreldre også ville mannen min annonsere det siden alle var samlet :) Jeg måtte straks ringe søsteren min og fortelle det, og forloveren min siden jeg skulle ha utdrikningslag helgen etter. I utdrikningslaget ble det helt naturlig å fortelle om graviditeten siden det var null alkohol :D Så er egentlig ganske mange som vet det alt + forloveren til mannen min :)
 
Back
Topp