Hvem har du fortalt det til?

Har sagt det til to venninner utenom meg og samboer. Skal prøve og holde på det så lenge som mulig, men med jobbstart,barnehagetilvenning og generelt nysgjerrig familie føler eg det kan bli vanskelig.
 
Kun fortalt det til en god venninne og mannen :)
 
Jeg og mannen, så sa jeg til 3 mine beste venner.

Så har mamma funnet det ut selv om hun bor i et annet land!
Når hun spørte "hvorfor et du alltid så trøtt når vi snakker, er du kansje gravid?" da fikk jeg meg ikke til at løy
 
Mamma og pappa, mine fire nærmeste venninner, et nært vennepar som vi er naboer med og de jobben min (pga tilrettelegging) vet det. Kommer nok til å fortelle det til brødrene mine så fort muligheten byr seg også. Men jeg prøver å begrense det noe også, for selv om det var veldig fint med all støtten første gangen det gikk galt, så var det en enorm påkjenning å måtte gi alle beskjed. Spesielt når ikke alle fikk beskjed og man fikk spørsmål om hvordan det gikk med babyen i magen når man møttes tilfeldig på gata.....
 
Fikk denne i posten i dag :D gleder meg sånn til mini kan vise seg frem i den :) ❤️❤️❤️

ImageUploadedByBV Forum1471466107.161332.jpg
 
Søsteren og svogeren min var med meg på sykehuset etter et ankelbrudd. Der fortalte en sykepleier meg at jeg var gravid. Så de fikk visst vite det før mannen min. Så ringte jeg mannen og fortalte det, og senere har vi også sagt det til foreldrene mine.
 
Sambo, noen venninner og noen på jobb. Er ikke så flink til å holde på hemmeligheten..
 
Sambo og mor. Tror vi venter til uke 10-12 med å fortelle det til flere. Er så redd det ikke skal gå bra...
 
Har kun sagt det til sambo, kommer til å vente lenge før vi forteller noen andre :)
 
Eg er den verste på å holde ting stille og har alltid den følelse at alle trur med en gang at eg er gravid :p Mannen veit det (dohh) og min ene søster og 1 av beste venninner (begge bu i mitt hjemmeland). Mannen fortalt det i dag til tante si, han måte bare fortelle det til noe ;) Med dei første 3 ventet vi til 8-9 veker for å fortelle det, men denne gangen skal vi vente etter svar fra morkakeprøve. Dette blir vanskelig! Eg har lyst å fortelle min far og svigermor men er litt redd på negative kommentarer og masse styr angående prøve. Men, så må vi ha barnevakt når vi skal reise til sjukehuset så må vel fortelle enten svigermor eller anna beste vennine på førhand..)
 
Samboer vil vente med å fortelle det til sin familie. Vi har fortalt mine foreldre, og to av mine søsken. Gleder meg til å fortelle mine nærmeste venninner! Tenkte å fortelle på jobb på vårt første basemøte ;)
 
Back
Topp