Hvem har du fortalt det til?

Jeg fortalte det til en liten gjeng jenter (7 stk) fra 3-åringens termingruppe, vi har hatt mye kontakt og de har heiet på meg gjennom dette siste året med prøving og har vært veldig viktige for meg. Så har jeg fortalt det til to andre venninner, av samme grunn. Syns det er godt å ha noen å snakke med det om :) Og til fysioterapauten min ;)
 
Kun mannen og meg som vet det :)
 
Ingen enda. Utenom samboeren da. Skal si det til sjefen i morgen og jeg kjenner at det skal bli godt å bare si det høyt ute i offentligheten :)
 
Kun mannen og jeg som vet. Vi har ennå ikke bestemt oss på når vi vil fortelle det ☺️
 
Kun meg og sambo :) skal ikke fortelle noe til noen andre før etter uke 12 :)
 
Har fortalt det til sjefen og teamlederen min, og en god kollega. Har en litt spesiell jobb, så det er lettere at de vet:) Har såååå lyst til å fortelle søsteren min og ei venninne, men kjærsten setter dette så høyt at jeg føler det blir feil å fortelle fler før han har delt det med noen også. Venter nok til uke 10-12, men magen er allerede synlig, så vi får se;) Gleder meg aller mest til å fortelle det til seksåringen, hun kommer til å bli i hundre!
 
Søstra mi og min beste venninne. Fortalte det rett etter positiv test omtrent. Resten av familien venter vi med til etter tul, og offentligheten etter uke 12! :)
 
Jeg har fortalt det til 3 venninner, en bitteliten termingruppe for når andremann ble født og så ble jeg lurt til å fortelle søsteren min
 
Tre venninner, samboers søster å alle de jeg jobber på base med på barnehagen, mye pga at jeg har blødninger å ikke vet hvordan det vil ende.
Greit at de på jobb vet hvorfor jeg drar til sjekking å at jeg kanskje blir bort en dag uten at jeg må finne på en unnskyldning:shy:
 
Bare meg og mannen :)
Ene venninna mi prøver selv og blir lei seg når andre klarer det. Ei annen har nettopp fått baby og er syk. De er innlagt på et sykehus i en annen by.. de andre sladrer så fælt at jeg tror jeg skal holde det hemmelig så lenge det lar seg gjøre. Blir jeg veldig dårlig kommer jeg til å si til barna hvorfor jeg er dårlig og ta det som det kommer :p orker ikke dårlig samvittighet i 3 måneder til.. :)
 
Jeg og mannen og 1 god venninne:)
Syntes det er godt å snakke med noen, spesielt når jeg hadde en SA for 4 måneder siden. Er vanskelig å holde det hemmelig for andre men:p
 
Jeg og mannen som vet! Men fortslt det til sjefen pga tunge løft og til ei jeg er veldig nære på jobben.. hun vil slutte om jeg blir borte.. så var greit å forberede hun på det.. sier det til en god veninne om 2 uker el noe.. foreldre og resten får vente til vi vet om det er liv og alt er bra;)
 
Har fortalt det til tre av våre næreste venner. Kommer nok til å fortelle til mamma og pappa ganske snart, jeg klarer ikke holde meg og mamma kommer til å ane noe før eller siden :p
Resten tar vi etter 12 uker :)
 
Kjæresten og min beste venninne :) Kommer også veldig snart til å fortelle det til min mor. Men ikke fler enn disse før det har gått en stund :) Er godt at disse vet, for dette er folk jeg hadde fortalt det til om det hadde gått galt uansett (som sist..). Men sist fortalte jeg det til resten av vennegjengen i 12. uke også, og uka etter gikk det galt, så det var forferdelig å måtte begynne å forklare det igjen.. Så denne gangen kommer jeg til å vente litt med resten :)
 
Vi har fortalt det til ganske mange.. Vi flyttet for 1,5 uke siden og jeg følte at jeg måtte fortelle hvorfor jeg ikke kunne bære noe... Mennda var det 4 nærme venner som fikk vite. Også vet mamma, svigers og svigersøster det. Pluss avdelingsleder og trinnteam på jobb. Har vært så slapp på jobb, at jeg kjente det var like greit å fortelle de jeg jobber nærmest med, sånn at de forstår.
 
Back
Topp