hvem har du fortalt det til?

septemberspire

Flørter med forumet
Hvem har dere fortalt det til at det er en liten baby på vei? Her er jeg 13 uker og har fortalt det til den nermeste familien på begge sider.
Hvor lenge venter dere med å si det ? :)

Vi fortalte det til familiene tidlig uke6-7 og resten fikk vel vite det 2 uker etter på :) er 13+2 i dag

så vi venta ikke lenge :P

Vi fortalte det til nærmeste familie først, og resten når vi hadde vært på ul og fått bekreftet liv i uke 11 :)

Her er det gjort speilvendt, hehe. Har fortalt det til de nærmeste vennene.
Skal fortelle det til min familie idag og jeg gruer meg! Sikkert derfor vi har utsatt det så lenge :-P

Jeg har sagt det til venner og familie, vurderer å si det på jobben i dag, men greier ikke bestemme meg. Er 12 uker i følge unfangelsestermin og menstermin, men i følge tidlig ul bikker jeg på onsdag.

Besteforeldre, oldeforeldre, venner og venninner. Ikke skrive noe på en men tror de fleste vet nå.

mor og far fant det ut av seg selv i uke 10. Fortalte det til svigers og de noen dager etter.
Tenkte at resten av familien skulle få vite i dag, men utsetter det pga blødningen på fredag.

vi har sagt det til di nærmeste- men hvis dere tar en titt på bildetråden så ser man fort at jeg ikke klarer å skjule den kula lenger :P så alle som ser meg ser det jo :)

mor og far fant det ut av seg selv i uke 10. Fortalte det til svigers og de noen dager etter.
Tenkte at resten av familien skulle få vite i dag, men utsetter det pga blødningen på fredag.

Hvordan går det nå? Hadde du smerter også? Skjønner at du vil vente litt da. Håper det bare er en uskyldig liten blødning da! :)

Vi fortalte det til mine foreldre og broren min i uke 5/6 :) På fredag/lørdag braker nyheten løs for venner, svigers, og øvrig familie! GLEDEEEEER oss <3:excited001

Lykke til, oppdater oss ;)
Fortalte det til mamma idag, og hun tok det egentlig verre enn jeg hadde forventet :-/ Jeg hadde trodd hun kom til å bli sint og gi meg en moralpreken, det gjorde hun ikke - men det var lett å se hvor skuffet hun var. Jeg håper og tror hun bare trenger litt tid på seg, og om noen uker ser hun sikkert lysere på situasjonen :)

Fortalte det til mamma idag, og hun tok det egentlig verre enn jeg hadde forventet :-/ Jeg hadde trodd hun kom til å bli sint og gi meg en moralpreken, det gjorde hun ikke - men det var lett å se hvor skuffet hun var. Jeg håper og tror hun bare trenger litt tid på seg, og om noen uker ser hun sikkert lysere på situasjonen :)

Huff.. Kan eg spør koffor ho e skuffa?
Ikkje kjekt når det skal vere en gledlig nyhet! Får håpe det kjem seg når ho har fått litt tid på seg!
Svigermor tok det heller ikkje så bra med en gang, men no er ho i skyene nesten og kosa seg når ho blir mobba for og bli bestemor :)

Huff.. Kan eg spør koffor ho e skuffa?
Ikkje kjekt når det skal vere en gledlig nyhet! Får håpe det kjem seg når ho har fått litt tid på seg!
Svigermor tok det heller ikkje så bra med en gang, men no er ho i skyene nesten og kosa seg når ho blir mobba for og bli bestemor :)
Hun er av de som mener man bør få barn rundt 28-30 årsalderen og ikke før, så jeg er veldig tidlig ute i forhold til det hun mener. Heldigvis var hun forståelsesfull i forhold til det jeg hadde regnet med og utifra reaksjonen hennes virket det som om det var litt glede bak sjokket, så får hun litt tid på seg gleder hun seg nok mye mer :-) Har en eldre søster med barn så hun er bestemor fra før av og jeg vet hun synes det er stas!

Back
Topp