Hvem har det værst

Ros1

Glad i forumet
mannen og jeg har en sånn greie på gang om hvem som har det værst om dagen.. Vi har en på 2 år, som starter dagen kl 5 på morningen, og hopper i sengen og "erter" oss for at vi skal stå opp med han. Vi er vanligvis veldig flinke på å dele på å stå opp, men nå om dagen går det hvem som står opp flest ganger, og hvem han prøver å vekke.. Jeg kan ikke annet enn å le av oss heller for vi blir aldri enige 

Hvis det er noen som har noen gode tips til å få lillegutt til å sove lenger, tar jeg dem imot med åpne armer emoticon

Det er jo den kjente vekkerklokke metoden da:) Sett den først til å ringe kl 5 som er da han vanligvis står opp. Forklar til han at han ikke kan stå opp av senga, og gå inn til dere før den ringer. Utsett den med 1 eller flere min hver dag. Er jo verdt å prøve :) jeg selv har ingen erfaring med den. Men virker jo fornuftig:)

Vi bare tok kampen med en gang... Morgen før 7 er ikke aktuelt hos oss. Kommer ungene før det, er det rett i seng igjen. Er en slitsom periode, men det har funket her.

~JollyPop~ skrev:
Vi bare tok kampen med en gang... Morgen før 7 er ikke aktuelt hos oss. Kommer ungene før det, er det rett i seng igjen. Er en slitsom periode, men det har funket her.

Ja, vi prøver å være det.. Men jeg er jo helt i koma når jeg sover, og merker ikke at han legger seg ved siden av meg helt til jeg får en leke eller et bein i hodet. Men må nok bare bli flinkere med å være konsekvente ;) 

Back
Topp