Hvem har dere sakt det til?

lilla83

Betatt av forumet
Jeg har fortalt det til samboer og mine 3 bestevenninner. Tror foreldrene mine får vite det etter uke 8, samme gjelder svigers. Vil ikke skuffe dem om det ikke skulle være et bankende hjerte der, selvom det heller ikke er noen garanti. Fortalte det vel egentlig til venninnene mine fordi jeg tror jeg trenger de om det går galt.. tvi tvi :)

Jeg har så lyst å fortelle det til alle, men det skal jeg jo ikke før uke 12. Jeg har fortalt det til mamma, pappa, søster, bestevenninne og foreldre til samboer.

Bare dere, venter nok iallefall ei uke eller to til før mine foreldre får høre no.

Testet nettopp positivt, så bare sambo som vet foreløbig :) Skal fortelle det til ei venninne som vet at vi prøvde i dag tenker jeg :) Også har jeg bestilt "jeg skal bli storebror" t-skjorte til guttungen som han skal ha på seg når vi skal på ferie med mamma og søsteren min 9. juli :-D Det blir gøy!! Hehe. Resten får vite det etter 12 uker.

Har sakt det til sambo(selfølgelig), mamma, pappa og min søster :) kommer til å måtte fortelle det til mine venniner om ca 2 uker da...for da skal vi møte de og det skal festes, men jeg kan jo ikke drikke, så da tenker jeg å fortelle det til dem :) men ellers så tror jeg nok ikke at det blir ofesielt før etter ordinær ul pga av forhistorien...

Vi har fortalt det til venner. Familien får vite det til uka når vi skal på ferie sammen :) går det galt er det godt at noen vet om det. Forteller på jobben etter ferien, altså år jeg er 10 uker ca

Hvor har du bestilt "jeg skal bli storebror t-skjorten"?
Det kunne eg og tenkt meg! :D

Bare meg og samboer som vet om det forløbig. Har nok ikke helt gått
opp for meg ennå nei hehe

Jeg har fortalt det til samboeren, to gode venninner av meg (godt å ha noen å snakke med når samboer ikke "forstår" ;) ) og et vennepar av oss, siden hun er gravid selv og da kan en dele litt med hverandre + at dem er her på ferie nå! :)

Svigers får vite det i løpet av neste uke trur jeg, må se det litt an, og foreldra mine får vite det når vi reiser nordover på sommerferie! :) Håper legen/gyn har gode ord å komme med når jeg skal dit tell torsdag!
Håper virkelig det går rette veien denne gangen! Derfor jeg er litt forsiktig med å fortelle folk, og er litt skeptisk på å fortelle det såpass tidlig siden det har gått galt tidligere. MEN, alle gode ting er tre! Ü

Jeg har fortalte det til en kollega, og et vennepar. Vi forteller det til andre etter vi har vært på ul i uke 7-8. Forteller det på jobben når jeg kommer fra ferie, da er jeg nesten 10 uker. Jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke blir mer dårlig enn hva jeg er nå, for da sliter jeg med å holde det skjult på jobben..

Nærmeste familie ,bestevenninna mi og mora til bonusbarna min,Guttungene hans vet det ikke,men de får vite det når dem kommer hjem fra ferie med mora

bare dere! muulig jeg forteller besteveninna mi i morgen! resten får vite i uke 12  (skal hvertfal prøve :P)

vio skrev:
Hvor har du bestilt "jeg skal bli storebror t-skjorten"?
Det kunne eg og tenkt meg! :D

Bare meg og samboer som vet om det forløbig. Har nok ikke helt gått
opp for meg ennå nei hehe

Bestilte den her: http://www.kuletshirts.no/ :)

samboern (seff) og fire venninner :) resten får vente til ca 12uker

Back
Topp