Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fortalt til barselgjengen herfra med sistemann. VI var på helgetur for tre uker siden og det var nok forventninger om at jeg skulle drikke til middag begge dagene, så da avslørte jeg.
Og til noen venninner jeg skulle ut og spise med, på en markastue, jeg orket ikke gå, og heller ikke spise pinnekjøtt, så gadd ikke finne på noen dårlig forklaring.
Ellers blir det vel å avsløre på julaften, tenker jeg...
Og, noen av julekortene til gode venner, der sto navnene våre, så jeg skrev på "+ 1/2" og håper de skjønner tegningen..
Er 10+5 nå i dag.
Vi har fortalt det til våre 2 barn, 2 andre familiemedlemmer, noen venninner av meg og noen kamerater av mannen. Vi håper ingen legger merke til at jeg er gravid på julaften eller 2.juledag. Vi skal nemlig ha NIPT pluss TUL neste uke, og jeg vil vite at det fortsatt liv i magen før vi deler det med resten av familien
Er 10+4 vi har begge skilte foreldre så vi har fortalt det til 3 av 4 sett, siste får rebus på nyttårsaften med ultralyd bilde i slutten. Ellers har vi delt det med mannens arbeidsgiver da han ønsker å være med så mye som mulig da jeg får tett oppfølging av sykehuset + en del av nærmeste venner
Jeg har fortalt det til sjefen min og en kollega. Ellers skal vi fortelle det til familien til mannen min på julaften og til min familie i løpet av romjula eller nyttårsaften jeg er 9+3 i dag
Er 8+4 i dag og har vel fortalt det til nesten alle på min side av familien alt Klarte ikke holde det hemmelig like lenge denne gangen gitt! Det er jo en nyhet man i utgangspunktet har lyst til å skrike ut til hele verden med en gang man får positiv test
Mine foreldre, min sjef og to kollegaer vet om det. Er 9+2. På jobb forteller jeg det til de det blir nødvendig med, da jeg kan komme i situasjoner der det må tilrettelegges litt. Ellers forteller vi nok til søsken i romjula.
Vil gjerne fortelle alle ansikt til ansikt, men siden vi bor i utlandet, svigers i Paris og min familie i Norge gjør COVID det veldig vanskelig. Håper det blir lettere å reise på nyåret, da vil vi også ha hatt en 12 ukers ultralyd.
Alt for mange. Sjefene våre, familiens hans, og en håndfull med venner. Har ikke fortalt min familie enda ettersom de bor et stykke unna. Føler jeg burde si det ansikt til ansikt, men ender sikkert opp med å skrive de til dem på face i løpet av jula. Er 9+4 på vei.
Mange! Er 9+4 i dag, men nærmeste familie og venner fikk vite det allerede 4+0. Er liksom så vanskelig å skjule når de vet at jeg har hatt innsett og venter på at jeg skal teste!
Foreløpig ingen! Skal fortelle nærmeste familie i julen. ikke fortalt barna, og hovedårsaken til det er at jeg vil aller helst vente til OUL, og i det jeg forteller yngstemann på fem år er det nok å regne som offentlig informasjon
Jeg er 12+2 i dag.