Hvem har dere fortalt til?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Her er vi bortreist i forbindelse med en familiesammenkomst. Jeg og Sambo er enige om å ikke si noe til noen før uke 12 ca. Jeg hjalp til med å rydde av bordet og jeg og bestemor ble stående på kjøkkenet og pakke inn maten. Jeg la merke til at hun skåttet fælt på meg, men jeg prøvde å unngå blikket hennes. Hun begynte litt granskende å spørre om alt var bra med meg, om jeg var i form. Jeg rakk ikke å svare ordentlig før hun kom bort, klappet lett på magen min og ga meg en stor god klem :) hun sa så mange fine ting; at barnet ikke kunne få bedre foreldre, at dette var vel fortjent og dem hadde ventet lenge på dette. Det var hennes bursdag så jeg tenker det ble tidenes nyhet :) hun er av typen som "ser" ting, så å lyve eller ikke si alt nytter ikke :p ble bare så paff, særlig så lenge Sambo ikke var der og kunne dele øyeblikket og vi egentlig ikke skulle si noe. Men det er godt å vite at en person til vet dette, og særlig bestemor som har fulgt svangerskapene til alle damene i slekten :) det nytter jo ikke å lure henne :p

Aw... så rørende :)

Her har vi sagt det til nærmeste familie + noen venninner ;) Klarer ikke vente :P

Det var jo veldig koselig av bestemor da! Vi skulle egentlig vente til etter tidlig ultralyd, men måtte fortelle de nærmeste i familien denne uken da jeg er kvalm og dårlig form, men synes det er deilig og vite at noen flere vet det!

Så herlig!! :) vi funderer på å break the news på skype til svigermor senere i dag, det er jo morsdag :)

Vi har fortalt det til en venninne + et vennepar, mamma og pappa fikk vite det på fredag, svigers har vært bortreist og kommer hjem idag. Det blir nok en glad nyhet for svigers på morsdagen :D

min søster veit det, 3 venninner, mamma og stepappan min, det ene svigerparet også måtte mamma bare si det til mormor :P Så det er jo noen da..

ingen faktisk.. helt utrolig.. :) bare min og mannen sin hemmlighet en liten stund til.. :) sprekker nok snart :p

mamma, svigermor, pappa og kona hans og 2 venninner vet det. skulle egentlig vente en stund med å fortelle noe på jobb osv, men pga noen plager med bl.a bekkenet allerede er det noen der også som vet det :-)

Ingen her heller. Å sånn skal d få være noen uker til....men, tror mamma har en mistanke da jeg plutselig ikke ville ha vin i helga....

Bare min og sambos hemmelighet foreløpig + bestevenninna mi. Skal prøve å holde det skjult noen uker til :)

Har fortalt det til ei venninne :-)
Mamma og min søster har nok skjønt det siden jeg var sjåfør i bursdag i helgen, men hadde egentlig ikke lyst å fortelle det enda. De spurte meg rett ut, men jeg tok en liten hvit løgn....

Vi fortalte det til et vennepar i helgen. Føltes lettende å si det til noen, og godt å ha noen og prate med :)
Resten får vente en god stund enda.

Back
Topp