Hvem har dere fortalt det til?

Mannen, 3 venninner. Hun ene måtte få vite det da hun kjenner igjen nikket her. Hun er gravid :-P

Bare mannen.. Jeg føler at jeg må si det til sjefen, gjør nok det rundt uke5-6. Så vet noen venninner at vi prøver litt, så tenker de snart skjønner det ;)

Bare mannen så langt.
Drøyer det en mnd tid før vi forteller familie (besteforeldre, tanter,onkler) det ennå tenker jeg.

Kun mannen, har tenkt å vente så lenge som mulig denne gangen, hvis jeg klarer.

Mannen en venninne og en kollega.. Med nr 1 visste alle det i 5 uke..haha. Vi stod sammen på jobb å sjekka testen nøye siden den var så svak

Alle på jobb,siden jeg jobber på kreftavdelingen. Så er ikke alle jeg kan gå inn til.ellers så vet min mann det,og noen venninner :-)

Mannen selvfølgelig :-) og så får foreldrene våre vite det snart. De vet at vi har mistet og hatt en exu. Så da er det greit at de får vite det snart. Godt å ha de der om det skulle gå galt.

Her har alt for mange fått greie på det :p Sambo klarte ikke holde på hemmeligheten da han skulle på sommerfest med alle kompisene sine. Så da måtte vi fortelle foreldrene våre det også, da vi var redde for at de skulle høre det gjennom gutta. Haha. Men resten av verden får vente. Er veldig tidlig enda. Mulig vi forteller noe når vi har sett et bankende hjerte:joyful:

Her er det sambo og søstra mi som vet det!! Klarte ikke å holde den hemmelig for alle ;-) nå begynner utfordringene i rekke og rad. Bryllup med alkoholservering, egentlig kaffekjerring/Pepsi max, ikke dampe e-cigg og fortsatt holde det hemmelig at jeg er gravid. :-p mandag skal jeg til legen for å sjekke blodtrykket, siden jeg har genetisk høyt undertrykk! :-)

Her vet kjæresten min det (selvfølgelig), min lillesøster og typen hennes, typen hennes er god kompis av kjæresten, min mamma og pappa og hans foreldre. Mine barn får vite det senere, da det er litt mere sikrere. Så vet et par venninner det :)

Min kjære forsto det ganske raskt da jeg sto på badet om morgenen og ropte "Kom og se, kom og se!" mens jeg hoppet rundt. :-) Og da vi senere på dagen satt sammen med et vennepar som er på ferie i byen og planla å reise til tusenfryd til helgen, hvisket venninnen min at hun nok ikke kan kjøre så mange karuseller siden hun akkurat har testet positiv på graviditetstesten. Ja, da måtte vi jo bare vi slippe nyheten til dem også. Viser seg vi har termin med bare noen dagers mellomrom! Så det er jo kjempekoselig å ha noen å snakke med om alt hemmelighetskremmeriet. Alle andre må nok vente litt tenker jeg. Tørr ikke annonsere det så høyt. Redd for å jinxe det.

Min kjære forsto det ganske raskt da jeg sto på badet om morgenen og ropte "Kom og se, kom og se!" mens jeg hoppet rundt. :-) Og da vi senere på dagen satt sammen med et vennepar som er på ferie i byen og planla å reise til tusenfryd til helgen, hvisket venninnen min at hun nok ikke kan kjøre så mange karuseller siden hun akkurat har testet positiv på graviditetstesten. Ja, da måtte vi jo bare vi slippe nyheten til dem også. Viser seg vi har termin med bare noen dagers mellomrom! Så det er jo kjempekoselig å ha noen å snakke med om alt hemmelighetskremmeriet. Alle andre må nok vente litt tenker jeg. Tørr ikke annonsere det så høyt. Redd for å jinxe det.
Så artig :) det blir nok utrolig spesielt og gøy å gå gravid sammen :)

Ingen, venter til det er tryggere. Har litt katastrofetenkning hele tiden, hadde det under forrige svangerskap og. Vil helst passere 12 uker, men vi skal til Danmark på ferie om en uke, og det vil bli spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker vin/cider, så jeg regner med familien min som vi skal bo sammen med får vite det da.

Back
Topp