Hvem har dere fortalt det til?

fargerike

Blir kjent med forumet
Vi reiser på ferie om en uke. Og en uke etter det skal vi på hytta til foreldrene mine. Vi hadde tenkt og vente til da med å si det til dem, men jeg klarte ikke vente lenger, så jeg ringte til dem klokka tolv i går kveld for å si det. Haha! Det var veldig fint!

Gleder meg til jeg kan si det til alle!

Jeg har sagt det til to venninner, min mamma og min stepappa. Ellers er det ingen som vet enda foruten kjæreste og lege ol. Og mannen til ene venninna mi siden eldste var der da jeg var på ul.

Her er det kun mamma som vet det. Tenkte og vente til uke 12 med å si det til resten men vet ikke om jeg klarer:)

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Har fortalt det til mamma, pappa, søstern. Ei venninne og de to nærmeste på jobb.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Haha, skjønner at jeg har skravla mye :) lista er lang. Alle potensielle besteforeldre, fire nære venninner og en kompis av mannen :D delt glede etc... :p

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

kun jeg og kjæresten vet det enda, men blir nok å fortelle det til foreldre og svigerforeldre i løpet av denne uken siden vi skal på ferie med mine foreldre om bare 1 uke!
skal bli godt å fortelle samtidig som det er litt koselig at det er vår hemmelighet :)

de fleste vet det her :) har prøvd i 4 år så har vi holdt det hemmelig, men denne gangen har vi sagt det til alle. gidder ikke holde det sjult lenger. men de vi ikke kjenner så godt vet det ikke enda

3 stk på jobb, og diverse folk jeg kjenner på forum. Ikke sagt det til noe familie enda. Vil på tidlig UL først. Må bare få bestilt time først.

Har fortalt det til to av søstrene mine, hu ene fordi hu bodde her når jeg testa :P
Hu andre fordi jeg vet hu holder tett pluss at hu spurte meg rett ut. No pokerface!

I tillegg vet ei på jobb det siden vi var gravide samtidig før jeg mistet. Og hu er på bv ;)

Ei veldig god venninne som dessverre er på ferie nå, og hun delte nyheten først med meg sist <3

Ellers er det kun jeg og mannen ;)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Jeg har sagt det til mange.. ;)
Alle 4 besteforeldre, min lillesøster, begge bestevenninnene mine (grunnet utdrikkingslag), HS, og ei venninne :)

kun meg og sambo som vet det enda! Skal på tidlig ul i min uke 8, så etter det vil jeg evt bestille "jeg skal bli storebror" t-skjorte til gutten og han kan gå med den når vi skal besøke foreldrene våre osv! men resten av omverden håper jeg å kunne vente til vertfall uke 12 eller mer!

Kun eg, mannen og så en søster som spurte rett ut! Men mamma og pappa kommer om 2 uker så har tenkt å prøve å få tidlig UL den uken og så fortelle dem og svigers etter det :)

har sagt det til mange jeg. føler ikke behov for å holde det skjult. er mitt tredje.svskap, og synes det er greit å prate med folk om det hvis vi mister.

nr 3 ventes 21.02.14♥

Sendte melding til mamma med bilde av graviditetstesten. Og hun ble så glad at hun klarte selvfølgelig ikke å skjule gliset for pappa, så nå vet han det også.

Er ikke så glad for det, men ble også nødt til å fortelle det til sjefen og mine nærmeste kolleger. Jeg jobber med miljøgifter, så noen arbeidsoppgaver er helt uaktuelle for meg nå.

Hele familien (bortsett fra barna til søsknene mine), sjefen min, kollegene mine og et par venner vet det. Gleder meg mest til å fortelle det til et par nieser som har gledet seg i mange år til å få søskenbarn.

Back
Topp