Hvem har dere fortalt det til?

Real_tree_girl

Flørter med forumet
Hvor mange har dere fortalt nyheten om den lille spiren/spirene til?

Her føler jeg at nyheten kommer litt for fort ut denne gangen, siden sambo
var så stolt over å bli pappa for første gang at han fortalte guttungen min
på 4 at han skulle bli storebror.

Så her er det litt travelt med å informere de nermeste først før guttungen forteller alle
at han skal bli storebror

Tre fremmede Damer bak disken på treningssenteret som vi meldte oss inn i i dag, da jeg måtte spørre om man kunne fryse medlemskapet om man ble gravid, så da skjønte de det, samt en fremmed dame på NAV da jeg var innom å skulle sette opp time, hun spurte hva det gjaldt, såååå, nå føler jeg at jeg må ringe
Mamma, lovet vel å fortelle det med en gang:)

Tre fremmede Damer bak disken på treningssenteret som vi meldte oss inn i i dag, da jeg måtte spørre om man kunne fryse medlemskapet om man ble gravid, så da skjønte de det, samt en fremmed dame på NAV da jeg var innom å skulle sette opp time, hun spurte hva det gjaldt, såååå, nå føler jeg at jeg må ringe

Aaahahahaha! Så herlig! :D

Her kommer mamma i kveld og skal overnatte, så bli nok nødt til å fortelle henne at det ikke er omgangsyka
jeg har. (ligger flat ut på sofaen og er konstant kvalm og brekker meg)
Ongangen varer jo liksom ikke over 14dager...:oops::rolleyes:

Jeg har egentlig fortalt det til en del.. Noen venninner, noen i klassen, mannen sine foreldre og bror.. Skal fortelle det til mine foreldre i helgen:)

2 venninner til nå. Skal si det til familien i slutten av mnd. Mannen som gjerne vil holde det hemmelig en liten stund til her. Jeg vil gjerne si det til alle!

Men jobb og slikt venter jeg med til de magiske 12 ukene er gjennomført. :)

Søstera mi og samboeren hennes

7 venninner (3 røpte meg), 2 barnehage tanter i bhg til angelica (dem også røpte meg), foreldrene og søskene våre :)
Jeg vet ikke hva det er med meg, men noen ganger virker det som det står GRAVID i pannen min!!
Men har nok mest med at folk vet at vi prøvde....

Back
Topp