Hvem har dere fortalt det til?

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Mannen og jeg var først enig om å si det til min mor, min søster og hans bror fordi de har vært klar over at vi har prøvd. Så fikk plutselig faren min, begge brødrene mine, og mor og stefar til mannen min vite det. Det var litt på grunn av oss selv, og litt på grunn av min mor som har en fæl uvane med å forsnakke seg ;)

Vi har sagt det til foreldrene mine og søsteren min, i helgen er det svigers sin tur å få vite det :) Men ellers skal vi holde oss for å si noe til jeg er 3 mnd på vei, hvis vi klarer det da ;)

Datteren min og (nesten) hele slekten pga at nyheten kom ut til våre foreldre i julen :P
Venter med venner til uke 12 (håper vi klarer å holde oss :P), og resten kommer etter det.

Mamma, stefar, svigermor og sviger fra. + 2 venninder :)

Ja, jeg tror også vi kommer til å vente med venner frem til uke 12. Det eneste er at jeg har ei veninne som også prøver å bli gravid, og vi har drevet å sjekket på hverandre hver måned, så jeg tror ikke jeg kommer til å klare å holde det hemmelig for henne...

ingen enda, men det klør i fingrene ;)

Vi har sagt det til foreldrene våre, også har jeg sagt det til 2 venninner på jobb + 2 av mine beste venner. Resten får vente til uke 12:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

En del venner og nærmeste familie, men er ikke lett å holde skjult, når alle visste at vi prøvde etter vi mistet Aron, for da har vi jo til stadighet fått spørsmål: er du gravid nå??? hehe
Alle har jo ønsket det så sterkt for oss <3

Har ikke sagt det til noen annet en. Helsepersonell. Vil først vite om dette blir noe av og hvor langt jeg er på vei.

Back
Topp