Hvem har dere fortalt det til, og hvor mange uker var dere på vei?

6+4. Nærmeste familie vet fordi det har vært så synlig og vi hadde bursdagsfest for minste. Pluss noen nære venninner. Kommer kanskje til å informere jobb etter TUL. Litt usikker men er stadig vekk bekymra for å bli avslørt...
 
Skal fortelle svigers etter tul neste uke, da er jeg i uke 8 (uke 9 om vi drøyer til helga). Tror kanskje de nærmeste vennene også får vite, det begynner bli vanskelig å skjule magen føler jeg... Hadde tenkt å fortelle søsken og venner rundt påsketider, da er jeg 12/13 uker
 
Fortalte familie typ uke 5-7, ellers venner etterhvert som vi møtes. Fortalt noen på jobb (de gjetta egentlig selv etterhvert...).
Trodde vi mista i helga, da var det godt å kunne dele det med familie og få støtte/trøst/oppmuntring. Mye støtte på jobb også, selv om de ikke visste hva som skjedde, men de forstod på et vis likevel....(bare mannfolk, men ganske oppegående [emoji4] ).

Så for min del var det godt at folk vet, når det blir tøft, om du helst vil få være i fred om noe skjer, er det sikkert bedre å ikke fortelle ;)
 
Jeg er 6+6. Vi har fortalt det til hans og mine foreldre og to av mine søsken. Vi har også fortalt det til noen av våre nærmeste venner. [emoji4]
 
Er 8+1 nå og forteller det nok gradvis til familie etterhvert fremover. Sa ifra i uke fem forrige gang og mistet, men det var egentlig godt å ha støtten etterpå. Ikke minst var det herlig at det ikke har kommet et knyst om hinting til barnebarn siden, noe som var konstant før vi ble gravide første gang...[emoji4]
 
Hadde besøk av en kollega i går. Hun spurte meg rett ut om jeg var gravid. Magen har poppa skikkelig ut siste uken, så vanskelig å skjule det nå! Er bare 8+3 så er vel bare oppblåst. Skal prøve å gå med litt løsere klær i tiden fremover, for vil ikke at flere på jobb skal vite det enda. Håper å vente til etter påske med å fortelle det, så får familien vite det først [emoji4]
 
Sa det til mamma og pappa dagen etter jeg fant ut (testet positivt ca 10 dager etter befruktning). Svigerfamilien fikk vite det etter tul nummer to, 6+1. En nær venninne og en kollega som også vet det. Forteller resten av familien i uke 11-12.
 
Familien får vite når jeg er 12+1 og 12+2. Da kommer de i familieselskap. Bare 3,5 uker igjen :)
 
Er 9+5 , her vet alle de nærmeste det. Sa det til sjefen/kollega forrige uke, nærmeste familie på begges sider inkl besteforeldre(oldeforeldre) litt før og nærmeste venner :)
Er veldig vanskelig å holde skjult, de fleste skjønner jo at det er et eller annet. Var litt i tvil før om vi skulle si det, men når nyheten først var ute føltes det utrolig godt og 'riktig' :happy:
 
Her er det bare samboer og en venninne som vet det [emoji4] vil vente til uke12. Har ultralyd da, er litt redd for at noe skal være galt. Så vi helst holde det hemmelig frem til da [emoji5] er 8+2 I dag .
 
Skal fortelle det til svigers på fredag siden vi skal reise til Dubai sammen med de på lørdag[emoji4] Er da 9+5[emoji4]
 
Fortalte det til ungene igår. De ble helt i hundre. Spesielt hu minste på 6 år. Magen min fikk minst 3 klemmer når vi skulle til barnehagen i dag [emoji23] Og hun gleder seg veldig til babyen kommer ut.
 
Min familie (foreldre og søsken) og hans familie vet det. Mi bestevennine vet det og flere på jobb vet det. Planen var å holde det hemmelig hvertfall til uke 12 for feks jobb, men har vært så utrolig dårlig og sykemeldt... så med oppkast på jobb så forsto de fleste det før jeg i det hele tatt sa noe [emoji85] Jeg vet også at skulle jeg miste, så hadde jeg hatt behov for å være åpen om det å kunne snakket med venner og familie.. så de vet det mye av den grunn [emoji7] Datter på 3 har spurt 3 ganger allerede om mamma har baby i magen [emoji50] Så gleder meg til uke 12 ish når vi forteller henne det - ikke så gira på at hele barnehagen vet det ennå.. så vi venter noen uker til før vi forteller henne
 
Her er det bare jeg og samboeren min som vet det, samt min avdelingsleder siden jeg ble sykemeldt..
Vi ønsker å vente lengst mulig denne gangen, så blir spennende nå nyheten kommer frem :)
Er 7+4 ;)
 
Nå vet mine foreldre, hans foreldre, sjefen og flere andre på jobb det også, i tillegg til hans bror og de venninnene som fikk vite det rundt uke 6-7, så nå er det helt åpent for min del. Jeg kommer ikke til å poste det på facebook akkurat, men jeg forsøker ikke å holde det hemmelig heller. Jeg er 8 uker på vei :)
 
Min familie pluss svigermor og svigerfar fikk vite det i uke 6 og resten av samboerens familie fikk vite det nå i uke 9
 
Mine foreldre, 1 bror og svigerinne, min datter og mine nærmeste venner vet.
 
Vi skal fortelle til svigers i kveld. Er skikkelig spent på reaksjonen [emoji85] Er 7+5
 
Back
Topp