Hvem har bytta seng?

Reinbue

Forumet er livet
Ja, hvor mange sover egentlig i sprinkelseng fortsatt, det gjør nemlig gutten min. Tror vi skal innover en tur på ikea i dag og kjøpe en ny seng til han :) Dette hadde vært morro... hadde gjort rommet hans litt mer åpent tror jeg, og da kommer han nok til å føle seg stor :)

Har hensvik (?) fra Ikea, byttet for ett år siden[:)]

Det blir sikkert kjempestas for Torje! [:D]

Jeg har bare skrudd av ene siden av sprinkelsenga, og det var stor stas! Tenkte jeg skulle prøve litt med den først, og det går jo kjempe fint! Så snart blir det juniorseng her også [:D]

Trygve har vanig vokenseng... med sengehest på[:D]

har fra første dag vært stor stas, "Tygve sove i stosenga". Og han har heller aldri gått ut av senga etter han er lakt[;)]

blir nok storstas[:D]

ådne har juniorsenga fra skeidar

Har fortsatt sprinkelseng.. Rett og slett fordi vi ikke har plass til noe annet! [:-][:)] Nytt hus = ny seng! [;)]

Men tenkte å fjerne ene siden på sprinkelsengen da.. Så slipper ho å klatre over hver morgen! [8D]

Sprinkelseng her i gården [:)]

Har ikke plass til større, kan heller ikke ta ned siden... så når tiden kommer at jeg av en eller anna grunn må bytte så blir vi å skjære bort sprinklene, og henge inn 2 gardiner , teit forklart men - blir fin jenteseng det [:D]

Her bruker vi fortsatt sprinkelseng. Men skal få juniorseng når vi flytter inn i huset [:)]

Ida sover i Kritter juniorseng fra IKEA[:)] Hun har vel gjort det i ca tre uker tror jeg. Det var ikke en nødvendighet, men vi fant ut at det var lurt å bytte seng i god til før babyen kommer, sånn at hun slipper å føle at hun må gi fra seg senga si...

Har ikke byttet - men så kjøpte vi opprinnelig en sprinkelseng som gjøres lett om til juniorseng så jeg trykket på øverste valget[:D] er snart ett år siden vi byttet og det forandret en del når det gjaldt soving mo natten[:)][:)]

Back
Topp