Hvem har BV's tetteste barn...?

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

ORIGINAL: MICAmor

[:D][8D]Må være meg... Det er 12 år og 9 mnt mellom våre to sønner(Ja,de er helbrødre[:D])

Er 15år og 9mnd mellom min storesøster og lillebror. Og di er også helsøsken...

[:)]Kult! Men,har du fler barn innimellom? Vi har bare disse to vidunderlige sønnene[:D]
Den mellomste tickeren er bikkja... Og jeg får ikke redigert den ,for bikkja er snart 12 år nå[;)]

ORIGINAL: Juleskum

ORIGINAL: *Jule Tøtta*

Tror vi hadde ei inne på desember 08, som ble gravid 3 uker etter fødselen eller noe sånt, og så fødte hun får tidlig i tillegg.. Mener det var noe sånt som rosadiamant eller noe i den dur hun kalte seg. Var vel gutt først i feb/mars 08, så jente på okt/nov 08,,,, KAN hende jeg tar feil nå assa,,,

Oi [:-] Synes noen kan finne ut om dette stemmer [:D]

ja stemmer.. husker ikke akkurat hvilke måneder de ble født, men hun hadde termin mars 08 med første ungen, men trur muligens ungen ble født februar.. også hadde hun termin i desember med 2. ungen, men så ble den født for tidlig som nevnt over her.. altså 2 unger som ikke er tvillinger på mindre enn 1 år!
var vel noen på mars 08 som traff henne, så er en sann historie.. men hun er ikke på babyverden lengre (tror jeg), så da vet jeg ikke om hun tells? [;)]

Mamma fikk meg i januar og broren min kom i desember[:)] samme år.

11mnd[;)]

40 uker mellom mine..

3 dager som mangler på 11 mnd mellom mine to tette [;)] 

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Malleleo

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Tror det er tindra[:D]

hvor tett er hennes da?[:)] helt utrolig at d går an[8D]

Tror hun har noe sånt som 40 uker og 43 uker mellom noen av barna.
De er ganske tette.[:D] Vet også at noen er prematur.[:)]

hoho..moro å bli huska for noe da ;) ja, er 40 uker mellom de to yngste (minsta er født i uke 31)
har forøvrig de 4 yngste på litt over 4.5 år

ORIGINAL: tindra

40 uker mellom mine..

Ikke alle sammen vel[8|]

ORIGINAL: FF

8 mnd.

Har vi en vinner...? :)

Er ikke det Iris 26 (var det ikke det hun hette), som hadde 9 mnd og 3 uker mellom barna[:o]

ORIGINAL: Thunderella

8 mnd.

Har vi en vinner...? :)

FF ser i allefall ut til å vinne her ja. 8 mnd var neimen ikke mye[:-]

ORIGINAL: Ihne

Jeg har ikke de to tetteste, men kanskje de 3 tetteste[:-] 2,5år mellom eldste og minste (og en imellom der da)
Tidra vet jeg har mange tette[8D]

Samme her når neste man kommer :)

Jeg har 10 mnd og 14 dager..

ORIGINAL: *Prinsessa

Mamma fikk meg i januar og broren min kom i desember[:)] samme år.

11mnd[;)]

så gøy[:)] gikk dere i samme klasse?

Jeg har en venninne som var gravid før hun forlot sykehuset med førstemann. Han var premaur så de lå der i 1 mnd. Han ble født i april -07, i des -07 ble broren født, han er også prematur. Så er 8 mnd mellom ungene hennes!

8 mnd.

Hvor gamle er de? [:)]

ORIGINAL: Elin_

mine er det 15 måneder mellom så det blir ikke meg[:)]

Mine også.

Back
Topp