Hvem har BV's tetteste barn...?

Thunderella

Gift med forumet
Altså hvem har rekorden her inne i to tette?

Jeg er tipper jeg ikke vinner, siden datteren min er 14 mnd og jeg ikke er gravid.. ;)

Kusinene mine har 11 mnd mellom sine små, jeg synes det er helt vilt!!
Og i klassen min på ungdomskolen hadde vi to søstre. Det var ca 9 mnd og et kvarter mellom de..

Hahaa..jeg skjønte ikke overskriften helt med engang,jeg trodde du spurte om hvem som hadde BV's dummeste (tett i pappen) unge..Hahahahha..[:D][:D][:D]

ellaumbrella har 10,5 mnd mellom sine vet jeg[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hahaa..jeg skjønte ikke overskriften helt med engang,jeg trodde du spurte om hvem som hadde BV's dummeste (tett i pappen) unge..Hahahahha..[:D][:D][:D]

he,he,he samme tenkte jeg[:D][:D][:D]

Hehe.. Jeg skjønte at den lett kunne bli misforstått, så jeg skrev litt mer utfyllende i innlegget! :)

Tror vi hadde ei inne på desember 08, som ble gravid 3 uker etter fødselen eller noe sånt, og så fødte hun får tidlig i tillegg.. Mener det var noe sånt som rosadiamant eller noe i den dur hun kalte seg. Var vel gutt først i feb/mars 08, så jente på okt/nov 08,,,, KAN hende jeg tar feil nå assa,,,

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Den tror jeg glatt jeg hadde vunnet med eldstejenta mi.

Altså, hun er faglig veldig sterk på skolen, og flink, og kan pensum, men innimellom er hun bare sååå blånn at det er ikke mulig hehe. Og det blikket hun da får, når hun "faller helt ut" er bare sin far så mega-opp av dage, at det er skummelt!

Jeg vinner kanskje andre vei ?? [8|]

8 år mellom [:D]

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Tror det er tindra[:D]

hvor tett er hennes da?[:)] helt utrolig at d går an[8D]

Tindra vel?[8|]

[:D][8D]Må være meg... Det er 12 år og 9 mnt mellom våre to sønner(Ja,de er helbrødre[:D])

ORIGINAL: MICAmor

[:D][8D]Må være meg... Det er 12 år og 9 mnt mellom våre to sønner(Ja,de er helbrødre[:D])

Er 15år og 9mnd mellom min storesøster og lillebror. Og di er også helsøsken...

Tindra
ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Er 15år og 9mnd mellom min storesøster og lillebror. Og di er også helsøsken...

Men da er vel sannsynligvis du født i mellomtiden? [8D] da tells det jo ikke [:-]

ORIGINAL: *Jule Tøtta*

Tror vi hadde ei inne på desember 08, som ble gravid 3 uker etter fødselen eller noe sånt, og så fødte hun får tidlig i tillegg.. Mener det var noe sånt som rosadiamant eller noe i den dur hun kalte seg. Var vel gutt først i feb/mars 08, så jente på okt/nov 08,,,, KAN hende jeg tar feil nå assa,,,

Oi [:-] Synes noen kan finne ut om dette stemmer [:D]

Nei dæven da [8D] røyk skikkelig på den.. haha
Deilig med ikke tette også [;)]

Her er det 10 mnd og 21 dager men er nok ikke den som har tettest jeg heller..[:D]

På juni 08 hadde vi ei som ble gravid og fikk termin mai 09 med trillinger, men fødte prematurt i mars eller noe sånt. Usikker på om hun er aktiv her mer, men vi har ihvertfall sett bilder av de 3 søte små etterpå [:D]

Link til et innlegg hun skrev hos oss i begynnelsen av april [:)]
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12993761&mpage=1&key=�

Hihi... Det trodde jeg og, og tenkte *herreguuuud, så lattelig å spørre om...* [:D]

Back
Topp