Hvem har best bleieavtale?

Lizzy_

Elsker forumet
Noen som faktisk har regnet ut/funnet ut dette?

Hvilket merke og hvilken butikk?

[:)]

ja tror foreldre og barn regnet ut dette.. men hvem det var er jeg ikke sikker på..

tror det var rema med Pampers activ fit som vant kasnje

mener det var kiwi aom vant

hmm, nei jeg aner ikke. har lurt på det, men har ikke sjekket det selv.

Vet ikke, men Libero sine bleier er det eneste som fungerer her. Og syns de har en grei avtale med hver 4. pakke gratis på Kiwi.

Mener det er Kiwi, men Helgø´s har nesten samme tilbudet 1 kr mer pr pakke. Men det gjelder bare for dere i Stavanger området, for jeg tror ikke Helgø´s har butikker andre steder.

Coop har jo minus 10 kr på hver bleiepakke..
Vi føler vi kommer best ut der da vi bruker libero betaler 36.90 for en pk med nr 6 up and go...

Rema hadde jo sånn bigbox med Libero en periode.. Synes det tilbudet var kjempebra, men nå har de bigbix med Pamers istedet! Mye mindre bleier i de.. Er vel 62 bleier i den boksen, mot 92 eller 100 i den med Libero. 

Foreløpig har rimi den beste for oss.

Betaler 20 per pampers pakke, og får den 4.gratis. Men når de slår inn bleielappen slår de av 79 kroner i stedet for 20.

Aner ikke om den er best, men vi bruker Kiwi-avtalen med hver 4. Liberopakke gratis.
De koster 46,90 der.
Men om man bruker Junioravtalen og Trumf på Meny kommer jo hver pakke på 39,90.

ORIGINAL: Virra

Betaler 20 per pampers pakke, og får den 4.gratis. Men når de slår inn bleielappen slår de av 79 kroner i stedet for 20.

den har jeg lagt merke til også når david var liten og jeg bruke de minste størrelsene til 20 kroner pakka, men de slår av prisen på 79 istedet[8D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Det viktigste er vel bleietypen?

Jeg feks har alltid skydd Pampers som pesten pga at de er tilsatt lotion. Jeg vil nemlig selv bestemme om og når min unge skal smøres nedentil. Ikke vet jeg hva slags lotion det er i dem heller...

ja det var ikke et spørsmål for å spare penger, jeg bare lurte fordi det finnes så mange bleieavtaler rundt omkring nå.
men pampers, er det lotion i dem altså?

ORIGINAL: unemoren

Coop har jo minus 10 kr på hver bleiepakke..
Vi føler vi kommer best ut der da vi bruker libero betaler 36.90 for en pk med nr 6 up and go...

tror vi regnet på det og fannt ut at man sparer ca 10 kr om man bruker kiwi sitt hver 4 gratis, istede for coop sin minus 10 kr pr pakke.
om jeg ikke husker helt feil[8|]:)
eller blir kanjse 7 kr eller noe? hehe ikke så veldi mye altså.

ORIGINAL: neselo

Vet ikke, men Libero sine bleier er det eneste som fungerer her. Og syns de har en grei avtale med hver 4. pakke gratis på Kiwi.

Sign [:)]

ORIGINAL: Virra

Hehe det blir jo litt feil da ;)

ORIGINAL: Candykikk

ja tror foreldre og barn regnet ut dette.. men hvem det var er jeg ikke sikker på..

Disse kjøper jeg, føler jeg har bleier i en evighet med en sånn pakke til bare 85 kr.

Kjøper jeg en vanlig libero pakke, er den jo tom på bare noen dager[&:]

ORIGINAL: Febbis

Disse kjøper jeg, føler jeg har bleier i en evighet med en sånn pakke til bare 85 kr.

Pampers baby dry er billigere i big box, tror den koster 65 kr, fakstisk 20 kr under active fit

ORIGINAL: *Mecluc*

ORIGINAL: Febbis

Pampers baby dry er billigere i big box, tror den koster 65 kr, fakstisk 20 kr under active fit

Vi bruker baby dry :) Eneste Emma tåler..

Back
Topp