Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Virra
Foreløpig har rimi den beste for oss.
Betaler 20 per pampers pakke, og får den 4.gratis. Men når de slår inn bleielappen slår de av 79 kroner i stedet for 20.
ORIGINAL: MorraTeFreja
Det viktigste er vel bleietypen?
Jeg feks har alltid skydd Pampers som pesten pga at de er tilsatt lotion. Jeg vil nemlig selv bestemme om og når min unge skal smøres nedentil. Ikke vet jeg hva slags lotion det er i dem heller...
ORIGINAL: unemoren
Coop har jo minus 10 kr på hver bleiepakke..
Vi føler vi kommer best ut der da vi bruker libero betaler 36.90 for en pk med nr 6 up and go...
ORIGINAL: Candykikk
ja tror foreldre og barn regnet ut dette.. men hvem det var er jeg ikke sikker på..
tror det var rema med Pampers activ fit som vant kasnje
ORIGINAL: Febbis
ja tror foreldre og barn regnet ut dette.. men hvem det var er jeg ikke sikker på..
Disse kjøper jeg, føler jeg har bleier i en evighet med en sånn pakke til bare 85 kr.
Kjøper jeg en vanlig libero pakke, er den jo tom på bare noen dager[&:]
ORIGINAL: *Mecluc*
ORIGINAL: Febbis
Disse kjøper jeg, føler jeg har bleier i en evighet med en sånn pakke til bare 85 kr.
Kjøper jeg en vanlig libero pakke, er den jo tom på bare noen dager[&:]
Pampers baby dry er billigere i big box, tror den koster 65 kr, fakstisk 20 kr under active fit