Hvem har ansvaret for leggingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
I hverdagen er det meg (pga mannens studier), men i helga pleier han å tilby seg å gjøre det.

Meg foreløpig, litt pga ammingen, men mest pga han er inne i siste del av studiet så han er aldri tilgjengelig på kveldstid.

Her bytter vi på, men lille sovner nok litt lettere når jeg legger han. Litt usikker på hvorfor, da vi prøver å gjøre akkurat det samme :P Kanskje mor er best (Jippi) ;)

Her e det bare eg som legger henne. Men e pga amming, og hun sovner på puppen. Vi tar heller denne kampen opp senere, om det blir en kamp.

Enn så lenge er det stort sett jeg.. Men etterhvert må pappa'n trå til! Greit å ha lagt noen runder før han skal i perm :)

Her legger jeg den yngste fordi han blir ammet til søvne, mens hun eldste blir lagt av pappa'n.

Last edited:
Er som regel meg da jeg ammer siste måltid. Men noen ganger gir faren flaske fordi jeg pumper og da legger han. Faren syna det er stress med varming av flaske og sånn. For guttungen må vente så lenge.

Som regel meg, men like gjerne far. Hun får først pupp så MME før natta. Da hender det far gir flaske. Og som regel jeg som legger henne i senga. Men han kan like gjerne gjøre det ;)

Spørs hvem av oss hun sovner på for kvelden :p
Orker ikke sitte på soverommet hele kvelden med puppen ute, så da blir det til at vi legger henne i senga når vi vet hun sover godt nok. Så leggetiden varierer fra kl 19-23 sånn ca.

Her legger pappaen alle 3 stort sett. Siden jeg står opp med alle 3 :D

Stort sett pappaen :) bytter på hvem som skal legge storesøster å lille

Her er det meg, men pappaen kunne også fint ha gjort det. Her legger vi henne ca 20.00 når jeg ser hun er trøtt. Hun sovner selv , gir tutt et par ganger Kansje..;) Vi legger de to eldste på 6 og 7 år til samme tid. Det gjør vi sammen om vi begge er hjemme da ;-)

Her bytter vi på =) Når mannen er hjemme, er det han, når jeg er alene med begge, er det meg =)

Back
Topp