Hvem gikk du opp kirkegolvet sammen med?

Tanntrollet09

Forumet er livet
Overskriften sier vel sitt;)

Sammen med pappa[:D][:D]
Så gikk brudepiken (niesa mi) og brudesvennen (eldstemann) sammen med oss[:D][:D]

Sammen med min storebror. Han har vært som en far for meg etter at pappa ditcha oss når jeg var 12

Jeg også vil at pappa skal følge meg opp, men sambo vurderer å spørre han om å være forlover, da hans forlover må på kurs gjennom jobben. Men det blir kanskje litt dumt om han skal følge meg opp eller omvendt.

Hvis jeg skulle giftet meg . Så hadde jeg valgt morfaren min hvis han ville gått med meg. Faren min vil jeg ikke ha ved min side.. Etter alt ..

[:)]

Går alene eller med fosterfaren min[:)]

skrev mannen..men er vel "annet"
gifta oss på tinghuset [8D] så vi gikk sammen..

Broren min siden pappa var syk.

ORIGINAL: Augustprinsessa

Jeg ville DEFINITIVT valgt pappan min om jeg skulle gifte meg nå
Er veldig gla i pappan min, så det er noe jeg ser for meg[:D]

Kommer aldri til å gifte meg i ei kirke ettersom jeg ikke kan bli gitt bort av min far!

jeg hadde nok valgt broren min [:)]...meeen tviler på jeg kommer til å trenge noen i det hele tatt *snurt* [8D][8D]

Pappa fulgte meg opp [:)]

(det siste jeg leste var at de som lot seg følge opp av faren sin var veldig lite likestilt[8D] da de lar seg gi bort av en mann til en annen[8|]  Bare tull syns nå jeg! [:D])

ORIGINAL: Zita

Pappa fulgte meg opp [:)]

(det siste jeg leste var at de som lot seg følge opp av faren sin var veldig lite likestilt[8D] da de lar seg gi bort av en mann til en annen[8|]  Bare tull syns nå jeg! [:D])

Ja, haha herrefred for noe tull da[8D] Er jo bare symbolikken i det hele jo[:D]

Back
Topp