Hvem går dere til i løpet av svangerskapet.

Hvordan melder man seg på det kurset? Jeg har også fødselsangst på Riksen, og kunne godt tenkt meg å meldt meg på..
Fødeplass/fødselsangst pytt pytt. ;) Jeg stakk hodet innom jordmorkontoret ved siden av resepsjonen i 3.etg på kvinne og barn på Riksen og skrev opp navn og kontaktinformasjon, og så sa de at de skulle ta kontakt når de hadde listene klare. :) Jordmor sa at det nok blir på nyåret en gang.

Her er det vanlig og gå annenhver måned til hhv lege og jordmor, så da følger jeg det jeg også:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fødeplass/fødselsangst pytt pytt. ;) Jeg stakk hodet innom jordmorkontoret ved siden av resepsjonen i 3.etg på kvinne og barn på Riksen og skrev opp navn og kontaktinformasjon, og så sa de at de skulle ta kontakt når de hadde listene klare. :) Jordmor sa at det nok blir på nyåret en gang.

Haha!! Har lest litt for mange fødselshistorier i det siste, så tror nok jeg kan få litt fødselsangst. Kan ta og ringe til dem, siden jeg heldigvis ikke skal tilbake før fødselen:)

Enn så lenge har jeg bare gått til jordmor! Men om det blir værre i bekken og rygg, så spørs det om jeg må en tur til legen også.. Men så lenge det ikke er noe, så har jeg bare behov for å gå til jordmor!

Jeg går kun til jordmor, bortsett fra den aller første kontrollen som var hos lege i uke 7 :) Er nå 25 uker og har vært to ganger hos jordmoren :)

Går til verdens beste jordmor! :-)
Hun er helt fantastisk :-D

Er også innom legen 1-2 ganger i mnd pga hun følger meg opp med sykmelding men ingenting annet :) (har verdens beste lege også bare for å skyte inn litt skryt der også;))

Back
Topp