Hvem går dere til i løpet av svangerskapet.

Mamma2014

Termin 08.03.2014
Jeg går bare til lege i løpet av svangerskapet... Flere som gjør det ?

Jeg har ikke tenkt og gå til jordmor og ikke på svangerskapskurs heller.

Eller anbefaler dere og gå på svangerskapskurs ?????? :rolleyes:

Gikk bare til lege sist, men det er langt unna, så denne gangen med vesla på 15mnd på slep, drar jeg til jordmor ca 10-15 min unna :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går til jordmor på svangerskapskontroller, men det har blitt en del turer til legen pga sykemeldinger, blodprøver å glukosebelastning...

Svangerskapskurs har jeg ikke tenkt noe særlig over.. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gå på det jeg heller..

Jeg går noen ganger til lege og noen ganger til jordmor. Har tenkt meg på svangerskapskurs med omvisning på føden også, alle jeg kjenner som har vært på det anbefaler det veldig. Særlig for mannen sin del, slik at han er mer forberedt på hva som skjer under fødselen.

Jeg går til jordmor på svangerskapskontroller, men det har blitt en del turer til legen pga sykemeldinger, blodprøver å glukosebelastning...

Svangerskapskurs har jeg ikke tenkt noe særlig over.. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gå på det jeg heller..

Skulle gjerne ha gått til jordmor jeg også, men bor ganske langt unna sentrum og ikke har jeg bil og det er dårlig med bussforbindelser her.. Så jeg har sjåfør en gang i måneden til legen min og det blir enten min pappa heller svigermor:)

Går til kommunal jordmor for svangerskapskontroll, til legen for eventuelle sykemeldinger, og til privat jordmor for akupunktur, kopping og kinesioteip for bekkenløsninga mi! :)

Går til begge deler, har vært mest hos legen.
Ved 24 ukers kontroll har jeg både hos lege og jordmor. Vanskelig å få jordmortime her, så jeg tar det jeg får.

Har meldt meg på fødselesforberedende kurs på Riksen.

Går til begge deler. Har vært hos legen 1 gang og hos jordmor en gang. Skal til jordmor igjen i uke 24 og til legen igjen i uke 28. Kommer ikke til å gå på svangerskapskurs, gjor ikke det med første heller.

Svangerskapskontroller hos jordmor
Sykemelding og henvisninger hos legen
Fysioterapeut for bekkenløsning

Legen, men tror det blir et jordmorbesøk også:-)

jeg går bare til lege:)

Går bare hos jordmor, ikke hatt behov for noen legetjenester :)

Går bare til oppfølging på Riksen. Vært hos jordmor og ernæringsfysiolog, og skal til lege om en drøy uke. :)

Går til begge deler, har vært mest hos legen.
Ved 24 ukers kontroll har jeg både hos lege og jordmor. Vanskelig å få jordmortime her, så jeg tar det jeg får.

Har meldt meg på fødselesforberedende kurs på Riksen.

Hvordan melder man seg på det kurset? Jeg har også fødselsangst på Riksen, og kunne godt tenkt meg å meldt meg på..

Gikk kun til lege med minstemor, og gjør det også denne gangen. Får god "hjelp" der, og det jeg trenger. :)

Ringte dit og meldte meg på.

Men jeg har ikke fødselsangst altså, i hvertfal ikke foreløpig, men jeg har fått fødeplass på Riksen ;) Forb.. Autocorrect..

Men jeg har ikke fødselsangst altså, i hvertfal ikke foreløpig, men jeg har fått fødeplass på Riksen ;) Forb.. Autocorrect..

Haha skjønte det! Man skal egentlig melde seg på ved OUL, men jeg glemte den lappen så jeg bare ringte inn.

Tar standard kontrollene hos jordmor, og ting utenom hos lege.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp