Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fortalt mine elever. Fikk et spørsmål fra en elev uken før jeg hadde tenkt å fortelle det. Syns egentlig det er utrolig at de tør å spørre så tidlig. Da var jeg 13 uker, og jeg syntes ikke det var så veldig synlig De går i 10.klasse.
Så herligJeg fortalte mine elever forrige uke! De syns det var stas og gratulerte meg Fikk mange spørsmål om kjønn og navn (overraskende mange vil at poden skal kalles opp etter dem), og om de kunne synge for den, hehe! Dette er elever på vgs (alle trinnene)
Da har du vel kanskje krav på tilrettelegging eller også å gå ut i sykemelding med svangerskapspenger eller hva det er om du har en risikofylt jobb? En venninne av meg som jobbet på bolig for psykisk syke jobbet i hvert fall ikke lenger enn til 4.mnd så gikk hun ut i det jeg et usikker på hva kalles men med full lønn i hvert fall ville sjekket opp det, IKKE gøy å være bekymret på jobben?Jeg har en liten dilemma der.. Jobber på en psykisk helse bolig, og noen der er veldig psykisk syk. Det er ei som forestiller seg at hun er gravid hele tiden. Hun har blitt sint på andre som venter barn.. Så jeg venter lengst mulig tror jeg. Vil ikke bli utsatt for noe skummelt.
Ja, det er sikkert mulig det! Men usikker på om jeg kan da jeg bare er vikar og har kun hatt fullt vikariat der siden slutten av juni.. Men skal ikke si det til pasientene enda ihvertfall! Må nok høre med sjefen. Ikke kult å bekymre seg neiDa har du vel kanskje krav på tilrettelegging eller også å gå ut i sykemelding med svangerskapspenger eller hva det er om du har en risikofylt jobb? En venninne av meg som jobbet på bolig for psykisk syke jobbet i hvert fall ikke lenger enn til 4.mnd så gikk hun ut i det jeg et usikker på hva kalles men med full lønn i hvert fall ville sjekket opp det, IKKE gøy å være bekymret på jobben?
Inspirert av "har du fortalt om graviditeten til sjefen"-tråden?
Dere som jobber på skole, i barnehage, på sykehjem osv: forteller dere om graviditeten eller venter dere til dere blir spurt?