Hvem forlater det slik?

Noen mennesker altså, søpla kan man ta med seg i det minste.

Det der er typisk for de som blir sure fordi de før dem ikke har ryddet etter seg (jobber med restaurant/servering, så har sett det utallige ganger). Alltid etter de som klager :-P

Dårlig gjort ovenfor de som kommer etterpå!

Tafatte mennesker.

Folk som bare bryr seg om seg selv. Typiske klagere, som nevnt over her.

Æsj, hadde aldri gjort det selv!

Det der er typisk for de som blir sure fordi de før dem ikke har ryddet etter seg (jobber med restaurant/servering, så har sett det utallige ganger). Alltid etter de som klager :-P

Så de som roter klager på andres rot? :P
Jeg er ganske nazi på å rydde etter meg og ungene. Jeg vil etterlate plassen slik jeg har lyst til å finne den. Skulle ønske alle tenkte sånn.

Så de som roter klager på andres rot? :P
Jeg er ganske nazi på å rydde etter meg og ungene. Jeg vil etterlate plassen slik jeg har lyst til å finne den. Skulle ønske alle tenkte sånn.
Ironisk nok - JA!! Det er helt utrolig, men har sett det omtrent daglig.
Jeg og liker å rydde opp etter meg, for det er virkelig ikke kult å rydde etter enkelte.
Tenker det er ekstra ille når det er barnefamilier jeg da. Hva er det de lærer barna sine om folkeskikk når de er ute blant folk? *grøss*

Ironisk nok - JA!! Det er helt utrolig, men har sett det omtrent daglig.
Jeg og liker å rydde opp etter meg, for det er virkelig ikke kult å rydde etter enkelte.
Tenker det er ekstra ille når det er barnefamilier jeg da. Hva er det de lærer barna sine om folkeskikk når de er ute blant folk? *grøss*

Barnefamilier ja! Grøss! Da jeg var pp jobb i helga så det ut som om en atombombe hadde sprengt minst 17 ganger etter en eneste unge :o og foreldrene løftet ikke en eneste finger for å forhindre noe søl. Folk legger igjen hodet hjemme tror jeg.

Eller så har man jo de som står ved det absolutt eneste bordet med smuler eller oppvask da :o det er så typisk :p

Jeg hadde ansett Kinderegget som betaling for opprydning.

win win for me!

Ut ifra ene tegningen er det heller ikke de minste barna man snakker om eller så satt foreldrene der og burde absolutt kunne ryddet opp etter seg!!!
Og større barn greier fint å rydde opp etter seg selv!!! Ihvertfall sjokoladen, drikke og papiret!

Back
Topp