Hvem er

MiniPilla

Glad i forumet
kjent på bekkestua??? Herregud-skal på jobbintervju i morgen og har null peil på hvor jeg skal!!???!!!???

Hihi..takk for d. Kommer til å være helt ødelagt jeg...surre rundt å lete samtidig som jeg nigruer meg for intervjuet..[X(][:D]

Hva med å gå inn på www.gulesider.no og deretter kart. Den karttjenesten er veldig bra! LYKKE TIL I MORGEN!

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: *nusse76*

Hihi..takk for d. Kommer til å være helt ødelagt jeg...surre rundt å lete samtidig som jeg nigruer meg for intervjuet..[X(][:D]

Æsj, ta en taxi[:D] Det hadde jeg gjort, eier hverken stedsans eller retningssans[8D]

Blir dyrt altså...[;)][;)] Jeg er helt håpløs på å finne frem...men hvis jeg reiser nå-så er jeg sikkert fremme når jeg skal...[8|][:D]

ORIGINAL: Kittekat

Bekkestua i Bærum? (var det som kom opp på Gule sider..)

Beklager, men dytter for deg..[:)]

*pugger gule sider*[;)]

Æsj, ta en taxi[:D] Det hadde jeg gjort, eier hverken stedsans eller retningssans[8D]

Blir dyrt altså...[;)][;)] Jeg er helt håpløs på å finne frem...men hvis jeg reiser nå-så er jeg sikkert fremme når jeg skal...[8|][:D]

meeeen atte...du som er så snerten får sikkert raaaaabatt[:D] Ellers får du bruke din sjarm mens du spør deg frem[:)]

hehe...helt sikkert [8D][;)]

Back
Topp