Hvem er...

x1xKrista

Glad i forumet
våken fortsatt?

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

*rekker opp hånda*

e å, men forlater åstedet snart.....gjeeeeeeeeeeeeeeesp!!!

YEAH.. DA ER DET PÅ TIDE MED LITT ACTION OG ROMPE HUMOR!!!!!!![:D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Jeg! Men MÅÅÅ legge meg snart, er SÅ trøtt!!!

(men eeeeelsker bæsjehumor)

Ingen lalling nå snuppa.. jeg får ikke sove, da får ikke du lov heller.. (mafia trussel)

ORIGINAL: Krista

Jeg! Men MÅÅÅ legge meg snart, er SÅ trøtt!!!

(men eeeeelsker bæsjehumor)

Ingen lalling nå snuppa.. jeg får ikke sove, da får ikke du lov heller.. (mafia trussel)

Ooooo ;)
Respect for the mafia!!

Do er modig va?

Skal vi lage BV mafia?  Presse folk for morsmelk og scrappe ideer? (ikke akkurat som jeg vet hva det er enda)

ORIGINAL: sakri

*rekker opp hånda*

Skal i gang med litt rydding nå, tenkte jeg. Jepp, klokken halv to om natten. [:D]

Beste tiden å rydde på! Digg å stå opp til fresh hus.. (og man kan løpe naken rundt og mime med moppen!)

ORIGINAL: Krista

*rekker opp hånda*

Skal i gang med litt rydding nå, tenkte jeg. Jepp, klokken halv to om natten. [:D]

Beste tiden å rydde på! Digg å stå opp til fresh hus.. (og man kan løpe naken rundt og mime med moppen!)

Hehe, ikke sant. Pleier som regel alltid rydde på denne tiden. Sist endte det opp med ommøblering av hele stuen i 6 tiden på morgenkvisten.[:D]

Ekke kokaplante de har solgt deg i grønnsaks disken? hmmmmm.. hahaha

Usj.. gi de en strak høgre og be dem slutte og nappe. Hvorfor før kl to?

Ja, får nesten gjøre det. Bare så kjipt at jeg ikke har forstørrelsesglass, slik at det hadde vært mulig å sett dem. Risikerer nå å slå til meg selv.

Klokken to er egentlig bare en tidsfrist jeg har satt til meg selv. Så lenge alt er klart innen klokken 5, er det egentlig bra. Skal feire bursdagen min, og da må det være shinet her.[:)]

Da MÅ det være shinet.. har du bursdag i morgen?

Nei, nei. Hadde bursdag på tirsdag, jeg, men man kan jo ikke akkurat feire på en tirsdag. [:)]
Men må nesten ta resten i morgen, tror jeg. Hvis jeg begynner å støvsuge nå tror jeg at jeg blir bitt i tærne av illsinte små pelsdotter..[:-] De ligger nemlig rundt omkring og sover pent og pyntelig. Så søte, atte.[:)]

Haha.. skal feire bursdagen min neste lørda. Da blir det lammeskank og fløtegratinerte poteter, og brossan og damen kommer fra kristiansand og andre brossan med dame kommer fra stavanger! Blir så gøy.. gleder meg.. mmmm.. vann i munnen nå jeg.. lammeskank.. ahhhhhh.. (jeg er en kvinnelig homer simpson)

Hva i alle dager er en lammeskank?[:D] Aldri hørt ordet før, jeg.

Det blir sikkert kjempe koselig. Hvis de bor såpass langt borte, ser du dem vel ikke akkurat så veldig ofte, heller?

http://matprat.no/Recipe.aspx?artid=10134&mnu1=&mnu2=

Det er kjempe godt.. smaker som små saftige lammelår..

Ser dem ikke så ofte nei, har ikke sett dem sidn sommeren i fjor.. Også gleder de seg så utrolig til å se magen min. (slik at de er overbevist om at de skal bli onkler.)

Ja jeg er første mann av 4søsken, og jeg er yngst. Samboer er alene barn så er første barnebarn der også. Full jubel. Mamma ville være med på UL og sviger mor håper jeg føder på bursdagen hennes. Har termin 14 august og hun har bursdag 15 august..

Såpass, ja. Da er det jo ekstra moro. [:)]
Blir nok en relativt bortskjemt unge hvis besteforeldra får viljen sin, da.[:D]

Neihei.. samboer er enebarn og jeg har en haug med søsken. Er SÅ stor forskjell på meg og han. Han får alt på søvfat hos moren og mamma sier bare: klar deg selv, voksen nå. (har hun sagt siden jeg var 14år) Så jeg vil ha en mellomting, syntes samboer er for bortskjemt.. haha

haha.. niesen vår og.. Hun er 4år nå.. DEN primadonnaen.. Fælt altså. Kaller bestefaren stygge ting når hun ikke får noe. De kommer for sent til familie middager fordi hun ville kjøpe leker på lekebutikken på veien og sier ALDRI takk. Når man sier VÆRSEGOD og  spør henne hva sier du da? Så sier hun INGENTING og gjeiper.. arg...

jeg er her.er på nattvakt[:'(]og har omgangssyken, æsj...vil hjem og sove[8|]

ORIGINAL: go* mamma*n

jeg er her.er på nattvakt[:'(]og har omgangssyken, æsj...vil hjem og sove[8|]

stakker.. natte vakt som hva?

gggrrrr jeg ,har ligget og vridd meg i en time ...til slutt fant jegut at kunne bare stå opp

Back
Topp