Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~ savannah ~
ORIGINAL: Krista
ORIGINAL: ~ savannah ~
Jeg! Men MÅÅÅ legge meg snart, er SÅ trøtt!!!
(men eeeeelsker bæsjehumor)
Ingen lalling nå snuppa.. jeg får ikke sove, da får ikke du lov heller.. (mafia trussel)
Ooooo ;)
Respect for the mafia!!
ORIGINAL: sakri
ORIGINAL: Krista
*rekker opp hånda*
Skal i gang med litt rydding nå, tenkte jeg. Jepp, klokken halv to om natten. [:D]
Beste tiden å rydde på! Digg å stå opp til fresh hus.. (og man kan løpe naken rundt og mime med moppen!)
Hehe, ikke sant. Pleier som regel alltid rydde på denne tiden. Sist endte det opp med ommøblering av hele stuen i 6 tiden på morgenkvisten.[:D]
Ja, får nesten gjøre det. Bare så kjipt at jeg ikke har forstørrelsesglass, slik at det hadde vært mulig å sett dem. Risikerer nå å slå til meg selv.
Klokken to er egentlig bare en tidsfrist jeg har satt til meg selv. Så lenge alt er klart innen klokken 5, er det egentlig bra. Skal feire bursdagen min, og da må det være shinet her.[:)]
Nei, nei. Hadde bursdag på tirsdag, jeg, men man kan jo ikke akkurat feire på en tirsdag. [:)]
Men må nesten ta resten i morgen, tror jeg. Hvis jeg begynner å støvsuge nå tror jeg at jeg blir bitt i tærne av illsinte små pelsdotter..[:-] De ligger nemlig rundt omkring og sover pent og pyntelig. Så søte, atte.[:)]
Hva i alle dager er en lammeskank?[:D] Aldri hørt ordet før, jeg.
Det blir sikkert kjempe koselig. Hvis de bor såpass langt borte, ser du dem vel ikke akkurat så veldig ofte, heller?
Såpass, ja. Da er det jo ekstra moro. [:)]
Blir nok en relativt bortskjemt unge hvis besteforeldra får viljen sin, da.[:D]