Hvem er vi

AKA demisk

Elsker forumet
Oisann, eget forum og greier!

På tide med en presentasjon da:

Jeg er alenemor, liten pode som blir 2 på juni.

Studerer vernepleie 4.semester nå[:D]

Edit: Er snart ferdig nå, og guttungen blir 3 [:D][:D][:D]

uh, kan jo hive meg inn her!
Studerer ikke nå, men fullførte påbygging i fjor.
Skal ta desentraliserte studier til jul eller kanskje neste høst, blir innenfor journalistikk. [:)]

Kan jo hoppe litt inn hit jeg og...!

Har Julia på 2 år, studerer økonomi på høgskolen avd remmen (haaalden). straks ferdig med 2. semester...![:)]

Hei!

Ja, eget forum og greier!! Stilig!

Mamma på 24 år, sønn på snart 2 år. Studerer førskolelærer på 4.semester nå. Masse på timeplanen, og sååå liten tid til det! Haha[:D] 

jippiiiiiiiiiii endelig. Jeg har en liten jente på 2,5, mmm litt mer da... og er student... Juss!
Vil søke på barnevernpedagogikk til neste år...

Førstegangsgravid med termin i desember, studerer økonomi ved Høgskolen i Telemark, men er bosatt i Vestfold. Har funnet ut at det er liten vits i å studere økonomi hvis man ikke har planer om å bli siviløkonom, så jeg har søkt meg inn på førskolelærer til høsten! [:D] Dette gleder jeg meg voldsomt til, og føler passer meg mye bedre enn både ingeniør og økonomi. Jeg håper jeg får fullført alle eksamenene mine før barnet kommer i desember. Mannen jobber fulltid som platearbeider og jeg jobber deltid på et sykehjem.

Kanskje du har noen lure råd til meg du da, Bølla 22. mai[;)] Hvis du er på ditt 4. semester med en sønn på 2 år mener jeg[:D]

ORIGINAL: Studinen88

Førstegangsgravid med termin i desember, studerer økonomi ved Høgskolen i Telemark, men er bosatt i Vestfold. Har funnet ut at det er liten vits i å studere økonomi hvis man ikke har planer om å bli siviløkonom, så jeg har søkt meg inn på førskolelærer til høsten! [:D] Dette gleder jeg meg voldsomt til, og føler passer meg mye bedre enn både ingeniør og økonomi. Jeg håper jeg får fullført alle eksamenene mine før barnet kommer i desember. Mannen jobber fulltid som platearbeider og jeg jobber deltid på et sykehjem.

Kanskje du har noen lure råd til meg du da, Bølla 22. mai[;)] Hvis du er på ditt 4. semester med en sønn på 2 år mener jeg[:D]

Hei! Så hyggelig, det er et veldig spennende studium! Masse å gjøre dette semesteret hvertfall! Dersom du ikke rekker å ta ferdig eksamene dine, får du mulighet til å ta dem senere. Jeg hadde mine eksamener til jul (fødte i mai og orket ikke eksamen i juni samme semester). Jeg hadde stadig kontakt med skolen, og lærerne var veldig imøtekommende!! Så hadde jeg praksis et år etter at jeg hadde født, for jeg hadde sterk bekkenløsning, som gjorde at jeg ikke maktet praksis den våren jeg skulle føde. Da hadde jeg praksis utenom vanlig praksistid, så jeg fikk velge praksissted[:D]

Hvilken skole har du søkt deg inn på?? Jeg går på Høgskolen i Vestfold.

Jøsses dette var jo bra [:D]

Jeg presenterer meg her jeg selv om ikke jeg er mamma ennå. Vi har prøvd siden aug 2008 ( hadde en sa i jan ) Så håper jeg snart får en spire i magen!

Jeg tar sykepleien og er snart ferdig med andre året. Planen var jo å ta permisjon til høsten, men det lar seg vente.
Jeg er 26 år, samboer og bor på sørlandet [:)]

næmmen se her da [:D]

nå er jeg bare student i 6 uker til da, for da er jeg endelig ferdig utdanna!!! har vært evig student siden vgs jeg, så det skal bli herlig å komme tilbake i arbeidslivet igjen.

litt om jeg: jeg er 25 år, og mamma til en liten gutt på 3 år.

Alenemor for gutten min på snart 3 år. Tar master innen økonomi og administrasjon- slik at jeg ender opp som siviløkonom![:)]

Presenterer meg her jeg også da, selv om jeg egentlig kun er student i 2 mnd til!
Men altså:
26 år, venter vår første baby i desember. Og er altså ferdig som almennlærer om 2 mnd....
Ikke fornøyd med valg av studium, så skal bli noe annet etterhvert....*tihii*

Er sosionom og jobber som ruskonsulent samtidig som jeg tar videreutdanning i rusproblematikk ved Universitetet i Stavanger. Har tvillinggutter på snart 2 år.

ORIGINAL: Bølla 22.mai
Hei! Så hyggelig, det er et veldig spennende studium! Masse å gjøre dette semesteret hvertfall! Dersom du ikke rekker å ta ferdig eksamene dine, får du mulighet til å ta dem senere. Jeg hadde mine eksamener til jul (fødte i mai og orket ikke eksamen i juni samme semester). Jeg hadde stadig kontakt med skolen, og lærerne var veldig imøtekommende!! Så hadde jeg praksis et år etter at jeg hadde født, for jeg hadde sterk bekkenløsning, som gjorde at jeg ikke maktet praksis den våren jeg skulle føde. Da hadde jeg praksis utenom vanlig praksistid, så jeg fikk velge praksissted[:D]

Hvilken skole har du søkt deg inn på?? Jeg går på Høgskolen i Vestfold.

Jeg har søkt i Vestfold jeg også nå! Det er jo kortere til Eik enn til Porsgrunn fra Sandefjord. Men studiet kommer vel inn på Bakkenteigen når jeg skal tilbake etter permisjonen tenker jeg. Er ikke det i 2010 det er meningen at alt skal være under samme tak? Har du gått vanlig løp eller har du valgt estetisk linje? Da vet jo du akkurat hva jeg går til du da [:D] Hvordan er 1. semester lagt opp forresten? Og eksamen? Jeg har hørt noen rykter om noe dramatisering[;)]
Jeg gikk ingeniørfag 1. året på Bakkenteigen, og jeg trives mye bedre der enn i Porsgrunn egentlig. Men det har mer med valg av studie enn skolen tror jeg [;)]

Jeg er ei jente på 18 år fra Bærum. Ble uplanlagt gravid og mistet i uke 23 sist. Har slitt med tette
eggledere og hadde egentlig ingen store planer om å i det hele tatt prøve å bli gravid, da jeg igrunn
trodde det var umulig. SLurvet derfor også med pillene.. Nå som er skjedd kaller jeg det hell i uhell,
og barnet vil nok være vårt lille vidunder, mirakelbarn - og vi gleder oss masse.

Begynner på allmenn påbygg til høsten, når jeg er ferdig med barne- og ungdomsfagarbeider som jeg
driver med nå [:)] GLeder meg til å bli mama i desember og håper virkelig lille nurk holder seg fast til the
bitter end!

ORIGINAL: Studinen88
Jeg har søkt i Vestfold jeg også nå! Det er jo kortere til Eik enn til Porsgrunn fra Sandefjord. Men studiet kommer vel inn på Bakkenteigen når jeg skal tilbake etter permisjonen tenker jeg. Er ikke det i 2010 det er meningen at alt skal være under samme tak? Har du gått vanlig løp eller har du valgt estetisk linje? Da vet jo du akkurat hva jeg går til du da [:D] Hvordan er 1. semester lagt opp forresten? Og eksamen? Jeg har hørt noen rykter om noe dramatisering[;)]
Jeg gikk ingeniørfag 1. året på Bakkenteigen, og jeg trives mye bedre der enn i Porsgrunn egentlig. Men det har mer med valg av studie enn skolen tror jeg [;)]

Ja, innen du er tilbake er det meningen at det skal være på Bakkenteigen, noe jeg er gla jeg slipper!! trives på lille Eik, der går man seg ikke vill[8D] Jeg går temabasert, og trives veldig med det. Nå er det ikke sikkert at ditt løp blir likt med mitt, for det er noen endringer ute og går. Vi er f.eks. det siste kullet som får lov til å jobbe i skolen.Haha, nå er det så "lenge" siden 1.semester,men vi hadde bl.a. KRL, ped, matte, drama.

Jeg har søkt meg inn på sykepleien fra august så da blir jeg også student snart[:)]

Jeg er 25 år, gift og har ei lita ei på snart 14 mnd[:)]

Camilla her!!
Er samboer og venter barn i november [:)]
Studerer siste året med bachelor i barnevern.
Satser på å kombinere baby med mastergrad i sosialt arbeid til høsten [:D]

hei
Jeg har tre barn og går på lærerhøyskolen. Dette er mitt 3.år, så dersom jeg består alle eksamener nå i mai så har jeg kun et år igjen.

ORIGINAL: muffinium

jippiiiiiiiiiii endelig. Jeg har en liten jente på 2,5, mmm litt mer da... og er student... Juss!
Vil søke på barnevernpedagogikk til neste år...

Anbefales på det sterkeste [:)]

Back
Topp