Hvem er vi?

Brud2013

Gift med forumet
Hei har prøv å skrive meg på denne lista ei uke nå....
Men det går ikke... Så da kopierte jeg det hit jeg...

Her skriver vi alle 1 innlegg hver, sånn at vi har mulighet til å bli kjent med hverandre...Så tar vi heller skravling og sånt andre steder. Så fyll ut denne da, så blir vi litt kjent!! [;)]

Navn: Jenta-83
Alder: 23 år
Termin: 10 januar( etter bv)
Sivilstand: samboer, forlova
Andre barn?: Nei
Vil du vite barnets kjønn? Nei, vi vil vente...
Tanker rundt graviditeten: Vi gleder oss kjempe mye og vi håper at alt vil gå bra!!
Annet du vil dele med oss: Tja... Ikke akkurat nå, kommer tilbake til denne jeg!

Navn:  Lattermild
Alder: 32 (eldst så langt *lol*)
Termin: 3. januar i forhold til siste mens, men jeg tror det er senere (tror EL var sen, for jeg fikk ikke positiv test før nesten 14 dager etter IKM)
Sivilstand: Gift
Andre barn?: Nei
Vil du vite barnets kjønn? Ja, men det er ikke så veldig viktig - og mannen mener bestemt at det hadde vært gøy å bli overrasket...
Tanker rundt graviditeten: Det føles ennå litt uvirkelig. Og januar er veeeldig langt unna. Men jeg regner med at det føles som om det har gått veldig fort når vi kommer til januar... Vi har nok å gjøre i mellomtiden, blandt annet et såkalt gjesterom som i øyeblikket ser ut som et lagerrom og som må tømmes og pusses opp for å gjøre plass til den nye verdensborgeren (men hvor vi skal gjøre av det som er lagret der er det ingen av oss som vet...)

Back
Topp