Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart gift i to år, og traff mannen når vi var 16. Håper på å få kjøpt noe før neste kommer så vi får litt større plass
HeiJeg heter Siri og er 20 år fra Nordland nærmere Helgeland. Er gravid for første gang og syns dette er både spennene og skummelt, mest spennede da. Har i mange år ville hatt barn og gledet meg til den dagen jeg skulle bi mor, men ha ville ventet til jeg fikk meg en utdannelse. Å når er tiden snart der. Er helsefagarbeider lærling siste året som vil si jeg er ferdig nå i august. Å det blir kjempe godt.
Har også gått barn og ungdomsarbeider linjen, men fikk ikke læreplass så lurer på om det er innen det felte jeg blir å velge senere i livet. Man får se
På fritiden liker jeg og være sammen med familie og venner, har ei gudatter på 3 mnd som jeg er veldig glad i <3
I fjor høst ble jeg sikkelig bitt av strikkebasillen og elsker å strikke småklær til baby og barn. Å nå kan jeg jo endelig strikke til min egen istede for å gi bort, det blir veldig gøy.Liker å fargelegge (sånn kreativ fargelegging), perle bilder (vet ikke om alle er kjent med det, men er noe man får kjøpt på ebay, aliexpress som heter 5d diamond painting), er faktisk så "barnsli" at jeg kan syns det er kjempe artig og perle med hamaperler også og lage forskjellige ting med det. Så alt i alt liker jeg vell å være veldig kreativ.
Er også blitt veldig av avhengi av ebay, kan ofte komme en pakke eller 2 i posten med noe jeg har handlet der inne. Det blir fort litt penger som blir brukt ja. Hehe
Jeg føler jeg er en veldig omsorgsfull person som vil gi alle en sjangse. Er et veldig følsomt menneske og det værste jeg gjør er å ta farvell med noen fordi om det ikke er lenge til neste gang jeg ser person. Jeg hater det virkelig. Blir fort gla i folk som jeg blir nær med. Å liker ikke å se at andre har det vondt.
Det var litt om meg![]()

Du foretrekker ebay fremfor wish? Jeg har nettopp kjøpt meg et trehus fra wish... det er sånn playhouse med deler, utformet som et rom. Så følger det med møbler og interiør og etc. Også man må trekke sofaen selv, lage blomster (klippe ut fra filt), lime på parkett og lime sammen et piano, henge opp gardiner etc. Veldig mye pirk, men jeg synes også at slike ting er veldig givendeHei!heter Stine, er 23 år og bor i Drammen. Har ei lita snuppe som fyller 1 år om 1.5 uke som jeg ble mamma til mai 2017. Jeg har nylig gått ut i jobb etter mammapermisjon og skal om ikke mange mnd over på svangerskapspenger og gå hjemme frem til neste kommer.
Ettersom jeg har en jobb som gjør at jeg må gå hjemme, har vi bestemt oss for å ha lillemor hjemme med meg frem til hun fyller 2. Spent på utfordringen i hverdagen med nyfødt og ei på 1.7 år hjemme samtidig! Men det blir sikkert fint for de også ettersom de blir så tette
Jeg startet å strikke når jeg gikk gravid med første og strikker masse enda. Gleder meg til å lage hentesett igjenEllers er jeg en veldig glad og omsorgsfull person. Elsker hverdagen som mamma, og er litt i overkant hønemor
Snart gift i to år, og traff mannen når vi var 16. Håper på å få kjøpt noe før neste kommer så vi får litt større plass
Gleder meg til å bli kjent med dere!
Så fint beskrevet!Da føler jeg at jeg alt kjenner deg litt bedre Siri og vet litt mer om personen bak navnet Petrinemor
Høres ut som om du er veldig kreativ, men skjønner at det er mye gøyere å strikke til eget barn enn til andres ja!Du foretrekker ebay fremfor wish? Jeg har nettopp kjøpt meg et trehus fra wish... det er sånn playhouse med deler, utformet som et rom. Så følger det med møbler og interiør og etc. Også man må trekke sofaen selv, lage blomster (klippe ut fra filt), lime på parkett og lime sammen et piano, henge opp gardiner etc. Veldig mye pirk, men jeg synes også at slike ting er veldig givende
![]()
Bestiller mye mer fra ebay enn wish iallefall, men skal innrømme at jeg er ofte innom wish også og blir nok litt barneklær der i fra iallefall di neste mnd om dette går rette veien iallefall. <3 Hørtes ut som et morsomt pirk arbei det derVar det dyrt og er kvaliteten slik at det blir brukbart og leke med når man er ferdig med det?
![]()
Har nettopp fått det, men det ser greit ut og jeg tror jeg betalte rundt 200/250 for det, men husker ikke helt eksakt siden jeg kjøpte andre ting på samme bestilling 
Det vet jeg ikke!Har nettopp fått det, men det ser greit ut og jeg tror jeg betalte rundt 200/250 for det, men husker ikke helt eksakt siden jeg kjøpte andre ting på samme bestilling
Skal holde deg oppdatert på hvordan det blir når jeg kommer i gang. Du, de perlebildene du lager, har du link? Greier ikke helt å se for meg hvordan det ser ut...
![]()
Enig!Jeg skal SÅ svare på dette når skjult gruppe er oppe og går
Er litt pingle når det gjelder å fortelle mye om meg selv
Men digger initiativet altså! God tråd![]()
![]()
Får håpe vi snart får skjult gruppeEnig!Deler mer når vi kommer inn der.. Håper det blir veldig snart nå
Moro å få vite mer om dere<3
Er heldig med at gubben aksepterer den, og veldig spent på hvordan det vil funke når den lille kommer