Hvem er vi? :)

Liljeconval

Andre møte med forumet
Jeg er litt nysgjerrig på dere :)
Selv er jeg 34 år, gravid for første gang og 14+3 dager. :) og SUPERSJOKKERT!!
Dette er første gang er jeg inne på et forum, første gang jeg poster noe (om det heter det?) og jeg hakke det minste peiling på hva jeg driver med :)
Akkurat nå er jeg på ferie i Thailand, og ingen hjemme, bortsett fra samboer, bestevenninnen og legen vet at jeg er gravid. Det kom som en overraskelse for oss alle.. Jeg skulle bare inn til min nye fastlege for å ta en blodprøve og "rutinekontroll" siden jeg var ny pasient hos henne.. sjokket var stort, 1 uke før avreise..
Så her sitter jeg å googler ALT.. Jeg vet faktisk ingenting og ikke har jeg så mange her å prate med heller, da thai ikke er så lett :) Men, jeg lærer litt hver dag da! :)

Men så gøy da :D Gratulerer! Er jo ikke så mye man absolutt må vite heldigvis, det meste går jo av seg selv ;) Du får bare spørre hvis det er noe :)

Så morsomt, og så deilig å slippe å vente nervøst på uke 12, du var jo der allerede :D ❤️ gratulerer!

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye! Deilig å slippe å vente på å komme seg over 12 uker da, men skjønner du ble overrasket! :D

Ja, mildt sagt. Har gått på noen sterke medisiner i 15 år, som gjorde det umulig å bli gravid. Ble operert i februar og sluttet med medisinene i mars. Tenkte ikke noe videre over dette, helt til legen slapp bomben..
først så syntes jeg hun var helt skrullete da dun ringte meg inn igjen dagen etter. Også stilte hun så masse rare spm.. "hva tenker du om å være gravid, har du lyst på barn, osv" -å ja, ennå en til som skal stresse meg.. :(
Hahaha.. Neida..
men har ikke helt forstått det ennå selv..
selv om magen er større. :)

Back
Topp