Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg håååper på å komme inn under her Har mine tvil, men da er det sjangs neste mnd
Var tidlig ute med å teste, men skal ta en ny i morgen!! Har mine tvil, og gruer meg veldig til å bli skuffet
Har en gutt på 7 og ei jente på 19 mnd fra før 25 år og samboer her
Hei Ikke gravid enda men håper på klaff denne mnd.. Har egentlig vært prøver siden i sommmer men det har skjedd så mye at vi måtte ta en pause fra prøvingen. Jeg er 28(29 i feb),er utdannet barne og ungdomsarbeider, er forlovet og vi har 2 herlige gutter på 4,5 år og 2,5 år Og vi bor i Akershus.Hvis det klaffer denne pp så blir termin ca 30 september. Begge gutta våre har kommet før termin..
hei hei
håper på å få komme inn her
er 22 år fra nord trøndelag. dette er vår første pp etter at jeg fikk tatt ut spiralen.har en jente på 3 år sammen med samboeren. om vi er så heldige å lykkes så blir termin 15 september. men det vet vi ikke før neste uke. men har en liten magefølelse på at det er en liten spire der
Jeg er 39 år, har en gutt på 3 år fra før, samboer med verdens snilleste mann, og bor på østlandet. Termin er ca 10. september. Denne gangen klaffet det på første forsøk, sist gang brukte vi 1 år og 3 runder med pergotime. Vi har vært kjempeheldige, og det er jeg evig takknemlig for
Hei alle sammen Jeg er 25 år, kommer fra en plass i nord-trøndelag. Har Samboer og 2 barn på 2 og 9 år Dette er vår første prøveperiode, og det ble full klaff med en gang. Fikk svak positiv test julaften. Har termin 4. september.
Gleder meg masse til å bli kjent med dere her inne.
hei har ikke sett denne tråden jeg er fra østlandet. er 25år. gift med verdens beste og sammen har vi en liten jente på snart 3år. lille julaften testet jeg positivt og termin vil være 3 sept