Hvem er vi?

PoppyL

Gift med forumet
Jeg er 22år, samboer og ett barn fra før, en gutt på 5år.
Dette er nå min tredje prøveperiode, og klaffer det denne mnd, blir det termin rundt 4.september 2013.
Håper på at det går i boks, ved neste eggløsning ;)

Ser ut til at jeg kaster meg inn her og på 3 pp. TR kom i dag 2 dager før, så ser dårlig ut med august baby. Men September er en super mnd det oxo =) Så nå blir det vist julebord til helgen alikavell :rolleyes:
Men har iiiiiingen mens smerter eller fikk noen forvarsel denne gang, oftes er jeg som en gående symptombombe når TR kommer. :oops:

Jeg håper også å få komme inn hit:) Førstegangs, 23 år, pp4 (en SA), Vestlandet :)

HVIS syklusen skulle bestemme seg for å være stabil denne måneden, vil el være rundt julaften! Hadde vært fint med et lite julemirakel:) Lykke til dere andre!

Håper og på å komme inn hit :) 30 år vestlandet og har ei jente på 14 månder :) prøver hardt på nr to så håper det klaffer denne gangen ;)

24 år, samboer, fra midtnorge. Første prøveperiode noen sinne, så dette er veldig spennende.

Prøver oss her vi og! 27år, østlandet, en 2,5åring i hus. :) snart el, så vi får krysse fingrene for hverandre!

22 år fra vestlandet, hadde en MA i august og har hatt litt ustabile sykluser siden det, men nå har jeg fått positiv eltest så nå håper jeg på positiv g-test i romjula og termin i september :D

35 år, har to jenter på 5,5 og 2,5. Håper jeg er gravid nå. Hadde El. i løpet av 6 - 10. desember. Litt usikker pga ujevn syklus. Slutta med spiral i august og prøvde nå første gang denne perioden. ;) Jeg kjenner litt murringer i kroppen. Og HÅPER jeg har en liten huleboer :)

Hei til alle dere :)

håper jeg får komme inn her:)
dette er 4pp. er 22 år samboer har en gutt på 2,5 år:)
bor på vestlandet

Jeg er 20 år, gift, og har to små gutter fra før. Eldste er 2,5 og yngste 11 mnd.
Bor i Vindafjord kommune, Rgoaland.
foreløpig termin 28. August, men fødte etter termin med begge guttene, så vil gjerne være en del av denne termingruppen også. :)

Håper å få snike meg inn her i begynnelsen av januar!
Jeg er 24 år, nygift og har ei jente på snart 5 år fra ett tidligere forhold :cool14

Håper min manns første barn ligger og ruger inni magen nå!! :love7

Hei! Tenkte meg å delta her jeg også da terminal er litt usikkert enda. Jeg er da 25 år, gift, utdannet pedagogg og jobber som daglig leder i en organisasjon og snart er i mål med master også:) fant ut at jeg er geavid i helgen og er over lykkelige begge :)

Hei! Tenkte meg å delta her jeg også da terminal er litt usikkert enda. Jeg er da 25 år, gift, utdannet pedagogg og jobber som daglig leder i en organisasjon og snart er i mål med master også:) fant ut at jeg er geavid i helgen og er over lykkelige begge og bor i Fredrikstad :)

Hei:-) Jeg er 31 år, samboer, og vi venter vårt første barn. Litt usikker på termin, men kalkulatoren kommer frem til 28 august, og da er sjansen stor for at det blir september :-) Har hatt mistanke om graviditeten siden et par dager etter antatt befruktning, men ikke fått positiv test før 16. Desember. Ekstremt tidlige symptomer med null kontroll på følelser, murring i magen, ømme bryst og lettere småkvalm. Rakk akkurat å slutte med p-pillene før mirakelet inntraff, og innser at vi har vært heldige!

Gravid med mitt 2. barn (min samboers 1.) :happy093
Termin rundt 04.september så ja, har nettopp testet ;)

Jeg er 29 år, fra Rogaland og samboer med verdens beste, har en herlig datter på 11 år fra et tidligere forhold. Jobber fulltid og håper jeg klarer det frem til permisjon ;) Gleder oss ihjel allerede men jeg føler meg likte "uvitende" som min samboer siden det er så lenge siden mitt første barn. :smiley-ashamed005
Håper vi blir en stor, god gjeng her inne!! :smiley-angelic001

29 år fra nordnorge. :) samboer med verdens beste mann, og dette er vårt første barn. Vi har vært prøvere siden mai 2012 og har hatt to SA.. Håper spiren klorer seg fast denne gangen.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Æ e 27år, samboer og fra Sør-Trønderlag! Vi vente på vårt første barn!!!
Tisset på pinnen i mårrest, og den viste seg å være positiv!! 1-2uker.

Har hørt my om spontan abort dein første tiden, så vi krysse fingran for at det itj skjer. Ut i fra terminkalkulatoren, så har vi termin ca. 1.september 2013. :hello2
Det blir en spennende tid i møte!

Jeg er 23 år, fra vestlandet, forlovet med verdens beste mnn, og vi venter vårt første barn :) terminkalkulatoren viser 31 august, men er her inne, for blir sikkert forskjøvet inn i september :)

Back
Topp