Hvem er vi her inne?

to rosa

Andre møte med forumet
Ført og fremt, grattis til alle som er rimlig fersk gravid:)

Selv har jeg foreløpig termin 1 mai.
Jeg er 20 år gammel
Forlovet med min herlige, deilige mann[:)]
Vi har en datter fra før også, hun er 20 mnd gammel.
Og så bor vi i Ski da, det er en halvtimes tid fra Oslo, hvis dere ikke vet hvor det er..

Flere som er med på denne eller?

Hei.
Jeg er 23 år gammel og kommer fra et lite sted ca 3 mil utenfor Bergen. Dette er vårt første barn vi venter, så vi gleder oss kjempe masse. Håper det går bra denne gangen[;)]
Ellers er jeg også forlovet med den beste mannen i verden .. hihi. Når har du termin da?

hei hei! E ei jente på 21 år som bor i lofoten. jeg venter nr 2, har en gutt på 3,5 år. er sammen med pappaen hannes som er verdens beste samboer! har termin rundt 4 mai.

klem

Heisann

fra egersund 23 år samboer med min snilleforlovede kjøpt hus, vært sammen i 6 år neste mnd,. har sammen gutten vår Nathaniel på 7 mnd

HEI HEI. EG ER 27 ÅR. FRA HORDALAND. DATTER PÅ 4 FRA ET TIDLIGERE FORHOLD. GIFTA MEG I APRIL. MANNEN MIN HAR EN SØNN SOM OGSÅ ER 4[:D]

Hei. Jeg er 28 år, kommer fra Gjøvik (en liten by 12 mil nord for Oslo). Fant ut i går at jeg er gravid, er overlykkelig! Er gift, og jobber som avdelingssykepleier ved et bokollektiv for demente. Har to små katter som jeg bruker mye tid på, også går jeg på SPENST noen dageri uken.

Så gøy å se deg her, da, Pebbbles!!! Gratulerer sååååå massse!!!!!

Heisann,

Jeg har foreløpig termin 3 mai ( en annen teminkalkulator sier 1. mai...), og venter i spenning på vårt første barn! Jeg er 29 år, samboer'n er like gammel, og vi bor i Oslo. Vi er overlykkelige over å bli gravide, og gleder oss masse til første kontroll, for å liksom få "slått fast" at dette virkelig stemmer!!!

ORIGINAL: pinkstuff

Så gøy å se deg her, da, Pebbbles!!! Gratulerer sååååå massse!!!!!

Tusen takk!!! Ja jeg er så lykkelig jeg nå! Når er det vanlig å gå til lege første gangen? Har så lyst til å gå dit snart, bare for å få en bekreftelse. Men der kanskje litt tidlig?

Jeg hadde også lyst til å gå til legen med en gang, så jeg skjønner deg godt! Det føles liksom så underlig og uvirkelig ennå. Men fikk time i uke 9... Det er visstnok vanlig å vente til uke 9-12 for første sjekk.... Grunnen er at de vil vente til over neste mens for å være "sikker" på at du er gravid, pluss at det ikke er noe spesielt de kan gjøre fra eller til i den aller første perioden. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet! Så forresten på Barnimagen-sidene at det er mulig å høre hjertet allerede i uke 6 hos lege, så det er jo sikkert mulig å få time før, men ikke hos min lege... Hmm.

Hei hei.
Jeg er 25 år, giftet meg for 3 uker siden, og har nesten helt sikkert blitt gravid på bryllupsnatta!!! Har en datter på 7 1/2 som mannen min ikke er biologisk far til selv om han er pappan hennes, så dette er ekstra spes. for han. Har foreløbig termin 090506, men håper en annen dag, for da har " hele" slekta bursdag. Verste er å vente på å fortelle til "verden". Gleder oss veldig til å si til jenta vår at hun skal bli storesøster!!!

Hei Chani! Velkommen hit og gratulerer med giftemålet! Vi skal nok få det mye morro sammen i ventetiden!

Det er allerede laget en tråd som heter terminliste for mai. Skriv deg inn på den! Velkommen hit forresten, håper du vil trives![:D]

Hei! Jeg er 28 år, bor i Trondheim, giftet meg med kjærsten min gjennom 10 år for 2 år siden. Termin foreløpig: 8. mai.

ORIGINAL: Nusse76

Hei hei..Jeg er 28 år, gift og har en datter på 2,5 år. Jeg har termin 7 mai (foreløpig) og vi gleder oss masse..Blir koselig å ha noen å dele tanker med i denne tiden. Jeg er 100 % sykemeldt pga hyperemesis,men håper d retter seg etterhvert...

Hei Nusse76. Så kjipt at du har fått hyperemesis så tidlig i svangerskapet! Får du noe beh mot det, eller må du bare være tålmodig! Jeg føler med deg! Klem fra ei som ikke er kvalm i det hele tatt!

Hei!
Jeg vil og være med!
Vi har vært prøvere siden i fjor høst - og hadde slått fra oss denne mnd og - da jeg testet negativt på onsdag. MEN - var hos bedriftslege på tirsdag - og han ringte i går ettermiddag - og - JA - du har gjettet riktig! Jeg er GRAVID! ENDELIG! *smiler* Vet vi ikke har ventet veldig lenge - men lenge nok til at dette var VELDIG hyggelig nytt!

Oj - ja - jeg har akkurat fylt 30 år - bor og sammen med verdens beste gutt - hmm.... finnes det flere av han?!???!? ;o)

JEG ER SÅÅÅÅ Glad! Gleder meg til å komme hjem til kjæresten min og snakke mer om den lille spiren i magen min.....

Kos å ha et sted sammen! Har lest litt rundt her - og gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen! I disse lykkelige dager..

LYKKKKKKE TIL alle sammen!

Melder meg på her jeg også..
27 år, bosatt i Vadsø, gift i 6 år, vår datter er 2,5 år.
Har foreløpig termin 13. mai. (Hakke vært til legen enda, men satser jo på det beste..)
Skjønte ikke helt hvordan jeg får meg inn på terminlista, bare klipp og lim, eller?

Hei Endelig 75 og Ronja! Velkommen hit og gratulerer med graviditeten! Har satt deg inn på terminlisten Ronja.[;)]

Hei hei[:)]
Jeg er 28 år og kommer fra Gjøvik. Har termin 3.mai[:)]
Slenger meg med i mai-gjengen j!
Fortsatt god helg alle sammen!![:D]

Hei august. Velkommen hit! Vi er like gamle og fra samme by vi![:D]

Back
Topp