Hvem er vi her inne?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Selv er jeg student, skal jobbe med barn/unge etterhvert.
Har samboer, og en fireåring som det er masse energi i! [:D]
Kan jo si at jeg er 26 år gammel også. Eldre enn 29 år blir jeg uansett ikke. Hi hi. [8D] 
 
 
Jeg er en jente på 27år, har samboer og vi har 2 gutter sammen på 2år og 4,5år[:D]
Jeg jobber på et varemottak, men har veeeldig lyst til å ta sosionomutdanning, men kan vel bare drømme om det desverre[:(]
 
er 31
har gutt 05 og jente 06, gift. For øyeblikket er jeg sykmelt pga en bilulykke og håper å klare å komme ut i jobb igjen,men vet ikke hvordan helsa vil bli framover. Er snakk om omskolering og har lyst til å få en utdanlese innen eneten barn og ungdomsarbeider eller pedagogiskutdanelse
 
Jeg er ei jente på 23 år. Vært gift i snart 3 år, og sammen har vi jentene våre som er snart 5 og 1,5 år [:)]
Ellers er jeg utdannet kokk, men holder på og ta litt videreutdanning nå [;)]
 
Jeg er ei jente på 29 år,gift og har en gutt født i 05 og jente født i 07. Jeg ville bli barne og ungdomsarbeider. men mye har skjedd etter dette som jeg helst ikke har lyst å prate om. ellers så trives jeg sammen med andre mennesker og liker å prate.[:D]
 
Jeg er 32 år, gift, har to sønner (5 og 2 år), er ingeniør og i 100% stilling.

Har det travelt, kanskje for travelt til tider [8D] og kunne tenkt meg å redusere stillingen litt. Vi får se... Er ikke så lett å gå redusert i min jobb.
 
Jeg er snart 34 år og har samboer. Vi har jo to barn på 5 og straks 3 år.
 
38 år, fulltidsjobb, gift, to barn jente 5 år og gutt 1 år. Har hest, hund , katter og altfor liten tid!
 
Back
Topp