Hvem er vi her inne og når har vi termin?

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Tenkte kanskje det kunne være kjekt med en slags terminliste for oss med tvillinger?

Skriv dato nick og sted i landet, så lager vi en liste :wav

Tvillinger 2020

:Heartred 10.mars Reliance - Haukeland Bergen
:Heartred 11. mars - Sissie - Haukeland Bergen
:Heartred 14. April - mammalykke93 - Haukeland sykehus
:Heartred 17. Mai - Harepus91 - Kalnes
:Heartred 28.Mai 2020 - Gopio - Ålesund sykehus
:Heartred 13.juni - Lane - Haukeland
:Heartred 2 juli- 2020 - Seilefru - Haukeland (Bergen)
:Heartred 9. juli- høst2018 - Ahus.
:Heartred 18.august - Sommersol20 - Ullevål, Oslo
:Heartred 20.august - Majja83 - Stavanger
:Heartred 24.august - Elva - Haukeland
:Heartred 28.aug- whatnow - Nordlandsentralsykehus.
:Heartred 05. September - IVFprøver1990 - Haugesund Sykehus
:Heartred 28 september- ToTilPåVei - Sus
❤️ 02. November - ivftroll
 
Last edited:
11. mars - Sissie - Haukeland Bergen
 
Hei! Det er vel ikke lenge igjen før du blir satt igang? :Heartred
Er ikke laget noe plan enda. Skal på ny ul på onsdag. Litt spent på om de har vokst som de skal :) Er 31+1 i dag så det nærmer seg fort :woot: Håper jeg får føde normalt, begge ligger stort sett i sete, men skal visst gå greit. Storebror ble også født i sete.
 
Er ikke laget noe plan enda. Skal på ny ul på onsdag. Litt spent på om de har vokst som de skal :) Er 31+1 i dag så det nærmer seg fort :woot: Håper jeg får føde normalt, begge ligger stort sett i sete, men skal visst gå greit. Storebror ble også født i sete.
Sinnsykt spennende!! Er de eneggede? :Heartred
 
24.august - Elva - Haukeland
 
10.mars Reliance Haukeland Bergen. Skal settes i gang ca 10.februar :)
Hei, så kjekt med enda en på haukeland.
Ser dere er to som er ganske tette. :) Kanskje dere har igangsetting ganske likt? :D:Heartred
 
Hei, så kjekt med enda en på haukeland.
Ser dere er to som er ganske tette. :) Kanskje dere har igangsetting ganske likt? :D:Heartred
Ja. Dette er spennende. Men jeg hørte at toeggete kan gå til termin, mens enneggete settes i gang seinest i uke 36-37.Men hadde vært kjekt å treffe noen på føden med tvillinger:)
 
10.mars Reliance Haukeland Bergen. Skal settes i gang ca 10.februar :)
Vi er ganske likt! Jeg har termin 11. mars. Har ikke fått noe plan på igangsettelse. Fødte førstemann i 36+6, så blir spennende å se fremover. Skal du ha eneggede siden du har fått en plan?
 
Vi er ganske likt! Jeg har termin 11. mars. Har ikke fått noe plan på igangsettelse. Fødte førstemann i 36+6, så blir spennende å se fremover. Skal du ha eneggede siden du har fått en plan?
Ja. Jeg har eneggede. Det står til og med på terminbekreftelsen min at termindato er 10.mars, men skal settes i gang i uke 36-37.Og nå fikk jeg en dato - 10. februar kl. 9.00
 
Back
Topp