Hvem er vi her inne nå?

Byrja prøvinga i mars 2012, og slutta på p-ring.
Søkte hjelp og fekk påvist PCOS i 2013. Tok Pergotime eit par syklusar.
BO / MA i mars 2014.
Blei gravid første eggløsning etter, og fekk ein velskapt son 9mnd etter.
Har ikkje brukt andre prevensjonsmiddel enn "hoppe av i svingen" etter det, før vi for ca 2 år sidan byrja prøve aktivt igjen.
Har brukt litt eggløsningstestar, men først no gått over til dei dyrare (digitale) variantane. Dei billige (strimlane) er for vanskeleg å tyde, syns eg.

Syklusane mine har vore temmelig varierande.
Like før eg fekk påvist PCOS hadde eg syklusar på 60-90-100 dagar. Vanlegvis 40, før den siste no som plutselig var på 26.
 
12 år her. (Eller juli 2007) Men 3.5 år av de med samboer.
Men jeg er mest inne på Assistert :) Så er ikke så ofte inne på prøver sidene.
 
Hører egentlig til her inne nå, men er ikke aktiv her inne :) Er mest å finne i IKM-grupper på prøverne :p
Men sluttet på prevensjon helt i begynnelsen av 2018 så har prøvd i over ett år nå faktisk :)
 
Fikk en datter i juni 2015, og ikke brukt prevensjon siden. Prøvd aktivt i snart 2,5 år.
Kjenner jeg blir periodevis depressiv av denne prøvingen.. alle rundt meg får kids og fler er på nr2.
Urettferdigheten slår meg ofte og jeg må innrømme at jeg er litt bitter..
Vi har vært inn på sjekk. Har fått påvist pco, så går på letrozol.

Jeg vil bare ha en baby ❤️
Lykke til til alle, håper vi sitter med spire alle sammen her snart!
 
Vi har prøvd på nummer 2 i 1 år og 7 mnd, prøvde i 3 år på førstemann.

Men fått mye bedre utredning denne gangen og nettopp fjernet en polypp og fått beskjed at vi kan starte prøvingen igjen etter neste mens :) så har på følelsen at det går fort nå :)

Ble gravid i januar :) på 2 PP etter operasjonen/fjerningen av polyppen så følelsen stemte :) :)
En etterlengtet lillebror kommer i oktober ❤️❤️
 
Har prøvd på nr. 1 i ett år og to måneder nå. Har fått påvist pcos og er på tredje runde med letrozol/femar, enkel dose. Håper og tror, men blir like skuffet hver måned som går uten en spire. Skal få oppfølging igjen etter sommeren dersom det ikke går på letrozol
 
Back
Topp