Hvem er våken? =)

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Er det bare jeg som er på jobb i natt da? Var i går natt også, men syns det var lite folk her da også[:-]

Jeg er våken, og det er helt idiotisk av meg siden vi skal opp om to timer og kjøre maaange mil i bil! Men så fikk jeg meg keyboard til jul, så jeg må jo spille litt.. og det går ikke ann å gjøre mens Nora er våken, for da kommer hun bare og blander seg [:@] [:D]

Håper du har en flott vakt når du nå først måtte være på jobb nå [:)] Jeg er på vei til sengs, god natt og til lykke med jula [:)]

Jah, jeg er våken... men det var ikke så mye liv i denne tråden... [;)][8D]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Jeg er våken, og det er helt idiotisk av meg siden vi skal opp om to timer og kjøre maaange mil i bil! Men så fikk jeg meg keyboard til jul, så jeg må jo spille litt.. og det går ikke ann å gjøre mens Nora er våken, for da kommer hun bare og blander seg [:@] [:D]

Håper du har en flott vakt når du nå først måtte være på jobb nå [:)] Jeg er på vei til sengs, god natt og til lykke med jula [:)]

Uff da, ja nei det hørtes ikke så veldig lurt ut[8D] Tipper du blir litt trøtt i morgen ja![:-]
God natt og sov godt!Håper dine to timer blir veldig effektive[;)]Og god tur i morgen!

ORIGINAL: Filosofina

nei, det var dårlig med liv gitt! jeg har vært opptatt med nettshopping, så da ble jeg litt "borte"[8D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

nei, det var dårlig med liv gitt! jeg har vært opptatt med nettshopping, så da ble jeg litt "borte"[8D]

Ja, jeg skjønner.
Det er jo tross alt natt og.. så hvor mye liv kan man egentlig forvente her inne nå?
Det er bare jeg som alltid må være våken og alene om natten... drittkjipt. Skulle gjerne sovet søtt akkurat nå.

Ja, jeg skjønner.
Det er jo tross alt natt og.. så hvor mye liv kan man egentlig forvente her inne nå?
Det er bare jeg som alltid må være våken og alene om natten... drittkjipt. Skulle gjerne sovet søtt akkurat nå.

hvorfor kan du ikke sove da? er du nattemenneske?

Ja, jeg skjønner.

hvorfor kan du ikke sove da? er du nattemenneske?

Denne gangen er det bare sykdom som holder meg våken.
Har fått en drittinfluensa og bihulebetennelse... har så mange symtomer at det er vanskelig å sove før jeg stuper over at trøtthet... Slitsom.. sitter og skriver på pcen min og det er omtrent det eneste jeg orker... og det er slitsomt nok... synes forferdelig synd på meg selv.

uff, det hørtes veldig kjipt ut[X(]Vondt å ikke få sove når man virkelig vil, og burde. For meg er soving alltid den beste medisinen når jeg er forkjøla eller har influensa.

Du har min dypeste medfølelse hvis det er noe trøst. Håper du får sove litt når du en gang sovner da, uten å måtte ta deg av barn, dra i familieselskap eller lignende[&:]

jeg er våken. har skikkelig mensen smerter , og helvettes til tannpine, + at jeg har en liten pjokk som har kasta opp 3 ganger i natt og som har diare. . han har sovnet, men jeg sitter her og får ikke sove[&:]

Back
Topp