Hvem er tyven??

Purpurea

Gift med forumet
Idag så sovnet jeg på sofaen etter at jeg hadde levert M i barnehagen. kl var rundt 1130. var borte en times tid.
UTROLIG DEILIG!!![:)][:)]

Men så var jeg helt i koma igjen rundt barnetv-tid. Magnus var kjempetrøtt og survet for ALT så han havnet i seng kl 1830.  Jeg er helt kake og ligger på sofaen uten en anelse energi..[&o][&o]

HVEM HAR STJÅLET ENERGIEN MIN???
Skulle gjerne hatt den siden det må vaskes litt her samt pakke litt til turen vi skal på til fredagen. Har en HAUG med klær, de gjør seg ikke selv vist.[:'(][:'(]

Jeg kan alle fall trygt si at det er ikke meg!![8D]

Jeg sov i 3 timer etter jeg leverte leah i bhg i dag, men sitter enda med rumpa i sofaen når hun har lagt seg og orker ingenting!!!![:'(]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg sov i 3 timer etter jeg leverte leah i bhg i dag, men sitter enda med rumpa i sofaen når hun har lagt seg og orker ingenting!!!![:'(]

Du er i allefall gravid da..[:D] DET er IKKE jeg[8D][8D]

Ikke så godt å vite. Du får sette opp en lapp på butikken på "MISTET" tavla [8D][:D]

Jeg satt akkurat ræva nedpå kl 2045. Vi har vært på farten i hele dag, oppe kl 0615. KOm hjem fra hytta 1830, så har jeg ryddet i tøy, vasket litt klær, begge badene og hentet litt stæsj fra garasjen. Nå er det te og kransekake. Helt kake jeg og....

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Ikke så godt å vite. Du får sette opp en lapp på butikken på "MISTET" tavla [8D][:D]

Jeg satt akkurat ræva nedpå kl 2045. Vi har vært på farten i hele dag, oppe kl 0615. KOm hjem fra hytta 1830, så har jeg ryddet i tøy, vasket litt klær, begge badene og hentet litt stæsj fra garasjen. Nå er det te og kransekake. Helt kake jeg og....

Fant igjen litt. Så nå har jeg vasket gulvene, pakket inn 2 gaver, tatt ut av oppvaskmaskinen og nå sitter jeg og ser på EKSTREME SAMLERE. Sitter litt sjokkert og ser på egentlig[:o]

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Ja, gravid kortet har jeg spilt en del de siste dagene!![:D][:D]

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Ja, gravid kortet har jeg spilt en del de siste dagene!![:D][:D]

Bruk det så lenge det er verdt noe[8D][8D]

Vet ikke hvem som har stjålet energien din, men vet hvem som har stjålet min iallefall. [>:][X(] 

ORIGINAL: giggsy

Vet ikke hvem som har stjålet energien din, men vet hvem som har stjålet min iallefall. [>:][X(] 

Oh, ja du klekker jo snart du forhåpentligvis.
Lykke til!! [:)]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: giggsy

Oh, ja du klekker jo snart du forhåpentligvis.
Lykke til!! [:)]

Hihi ja, takk for det! Håper det skjer iløpet av neste uke, har ul-termin på mandag og menstermin på lørdag. [:)]

Back
Topp