Hvem er sjefen i heimen?

Ingen/begge.
Vi er veldig flinke til å komme til enighet her, så her er det ingen som bestemmer mer enn den andre.
Kan se for meg etterhvert som lille vokser at kanskje jeg kan styre litt mer der da. Men vanskelig å si siden samboer ikke er vandt med barn:)

Begge to.

Ingen av oss, egentlig. Vi sjefer ikke så mye :P

Begge to. Det er ikke så bra når vi har sterke meninger om samme ting, men ellers føles ting greit og rettferdig. :)

Spørs hva det dreier seg om. Jeg er finansminister. Og tar alle avgjørelser rundt babyen, siden jeg har vært hjemme i permisjon til nå.
Vi styrer hvert våre områder, men kommer med innspill hvis vi føler for det, så det er ikke totalt diktatur... ;)

Jeg kjøpte forøvrig denne til sambo, i en periode det var veldig viktig for ham at jeg skulle "innrømme" at han var sjefen. :rolleyes::D

Skjermbilde.JPG

Hmmm .. Ingen president, men mange ministere her i familien.

Finansminister : Mannen
Utenriksminister :Mannen
Helse og sosialminister : Meg
Kulturminister : Meg

Arbeids og likestillingsminister : Mannen, med god hjelp av meg:p

Det spørs litt hvordan man ser på det.
Jeg bestemmer vel egentlig mest i huset, hvordan uka legges opp, hva vi skal osv, men han bestemmer over ting vi må gjøre med hus og biler og den slags. Økonomi er vi ganske likestilt overfor.
Han sier selv at han ikke har noe han skulle sagt men jeg prøver alltid å tilpasse det slik at han får gjøre det han vil også, og ofte setter jeg mine egne ting til side slik at han får gjøre sitt :) Men det ser jo ikke han..

Begge vil jeg tro :)

Helt klart meg. Rett og slett fordi mannen er distré og ser ikke skitt og rot om det danser foran øynene på han ><

Back
Topp