Hvem er oppe for å tisse om natta?

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har skikkelig selskapsblære og kan holde meg i det uendelige, til vanlig. Nå sørger en ca 12 mm lang spire for at jeg må ha tissepause om natta!? haha emoticon

Er det flere?

Ikke enda:) men så er jeg bare 5 uker på vei da:)

Jepp..i natt var det 3 ganger :p

De siste nettene har jeg vært oppe en gang, regner med at det øker etterhvert som magen  blir større ;)

Jeg må opp! Er ALDRI oppe om natta, og det er kjempe irriterende.. så er jeg bare 5+5 tilåmed.. :p

Må opp noen netter...Mange flere turer på toalettet nå enn til vanlig ja:)

emoticon  *hands up*

Jepp, men uke 5,6 og 7 var de værste. Roer seg litt ned, også tar det seg opp igjen når magen blir større regner jeg med:)

Er heller aldri oppe om natta, men det må jeg nå 

Oppe flere ganger om natta ja :S

Nei, det har jeg heldigvis sluppet! Men blir nok når magen blir større, og da blir det et tiltak å reise seg fra senga i tillegg ;)

Jeg slapp unna sist, så håper på det denne gangen også
Men er totalt sprengt om mårran 

Her var det verst rundt uke 3-4, blant annet derfor jeg skjønte at jeg var gravid ;) Nå har det heldigvis roet seg kraftig ned..

Samme her,blandt annet sånn jeg skjønte jeg var gravid, har hatt det på samme måten i alle svangerskapene mine, opp minst 2-3 ganger hver natt.....Men har vart hele svangerskapet da...
God trening til man skal opp med baby om natten da, hehe.....

Joda, nå har det begynt.. ;P

cleo_84 skrev:
Nei, det har jeg heldigvis sluppet! Men blir nok når magen blir større, og da blir det et tiltak å reise seg fra senga i tillegg ;)

haha det er så sant, til slutt må man velte seg ut av senga - hadde nesten glemt hvordan det var :p

Jeg :((((((( Liker det ikke, elsker å sove. Blir så rotete søvn.

Jeg er..

Back
Topp