Hvem er moderator nå?

Smulen

Forumet er livet
Ser det er flere her inne, men hvem har hovedvakt?

Moderator 8 tror jeg

ORIGINAL: Thothamon..

Moderator 8 tror jeg
Står det på "forsida" i alle fall.

ok, da prøver jeg mod 8[:)]

Intet svar å få... Kan den som er moderator være så snill å sende meg en pm så jeg slipper å sende til samtlige moderatorer?

ORIGINAL: Smulen

Intet svar å få... Kan den som er moderator være så snill å sende meg en pm så jeg slipper å sende til samtlige moderatorer?
Dårlig at de ikke klarer å svare[&:]

Det er moderator 8 som har hovedvakt.

Det er ikke alltid mulig av praktiske grunner å få sendt melding når en tråd blir slettet. Vi prøver å gi beskjed de aller fleste gangene, men på grunn av hektiske perioder er det ikke alltid like lett.

Jeg sender forresten alltid melding via e-post og aldri på pm når jeg sletter en tråd. [;)]

ORIGINAL: Prikken

Det er ikke alltid mulig av praktiske grunner å få sendt melding når en tråd blir slettet. Vi prøver å gi beskjed de aller fleste gangene, men på grunn av hektiske perioder er det ikke alltid like lett.

Jeg sender forresten alltid melding via e-post og aldri på pm når jeg sletter en tråd. [;)]
Får du en pm, svarer du da på pm? eller sender du svar på e-mail ?

ORIGINAL: Prikken

Søte Prikken der var du! [:)] Forstår at ting tar tid, og dette har jo vi diskutert på pm for ikke lenge siden. Men, har sjekket både innboks her og på mailen min...

Jeg svarer på pm'er via pm. Men når jeg sletter en tråd sender jeg automatisk beskjed via e-post.

Og for de som lurer på hvorfor jeg ikke har svart på pm'en deres ennå så er svaret det at jeg ikke har kommet meg igjennom alle ennå.

Back
Topp