Hvem er med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Har du med noen, er partner med på kontrollene, eller drar du alene?

Fortell hvordan dere har gjort det i kommentarfeltet:)

Alene på alle kontrollene på sykehuset og hos fastlegen (og det er mange dette svangerskapet [emoji28]). Sambo har kun vært med på tidlig ultralyd + ordinær ultralyd. Har ikke behov for å ha han med på resten, bortsett fra selve fødselen da [emoji23][emoji28] En dag da mamma var på besøk, hadde jeg tilfeldigvis time til kontroll på sykehuset. Så da fikk hun være med å hilse på tvillingene på ultralyd [emoji4]

Mannen er med om det passer. Men jeg synes og det er helt greit å dra alene. :)

Jeg har vært på alle kontroller alene, sett bort ifra OUL. Mannen skal være med til jordmor på kontroll i uke 32, etter hennes oppmoding ☺️

Nei de drar jeg på aleine... ser ingen grunn til at han skal ta fri fra jobb for det... han er med på ultralydene da...

Samboer var med på oul. Ellers drar jeg alene. Da jeg har fått med meg et par tilfeller hvor det har vært kluss med innsending av farskapserklæring på sykehuset. Er det mulig jeg skulle prøvd å få han med på neste kontroll ;)

Fastlegen uten mannen, UL (og annet hvor det kan dukke opp noe) med mannen.

Fastlegen går jeg alene til, mannen er med på ul så fremt han kan.

Alene, mannen var med på tidlig ul og oul[emoji4] har vært på en vekstkontroll alene allerede, men han skal være med på neste. Har ingen problem med å dra til jordmor alene [emoji4]

Hvis samboer har mulighet (jobber turnus) så er han med på kontroller, ellers drar jeg alene [emoji4]

Mannen er med på ultralyden på sykehuset( 1 gang i måneden) men timene hos fastlegen er han ikke med på,da jeg ser ikke noe behov at han tar seg fri for det[emoji56]

Mannen er som regel med [emoji3]

Han er med på ULène, ellers drar jeg alene. Er så ofte med kontroller så ser ikke grunn til at han skal ta seg fri fra jobb så ofte når det kun er jordmorprat.

Mannen har vært med på det meste, både tidlig ul x 2 og 2-3 av vanlige kontroller hos jordmor hittil. Litt kjekt for meg, men går ikkje out of our way for å få det til. Kun om han har fri & lyst. Oul tok eg med meg søstre for han var på jobb & hadde jo allerede sett babyen på tidlig ul så han syns ikkje det va så nøye [emoji23]

Jeg går alene på kontrollene, synes det er best. Men han var med på tidlig ul og oul som var veldig kjekt for begge 2.

Mannen var med på oul, og blir nok med på kontrollene på sykehuset fremover. Han er også med til jordmor hvis det passer seg slik i fht jobb :happy:

Har så hyppige ultralyder at jeg drar alene, og kombinerer heller Oslo-turen med lunsj med en venninne [emoji23]

Pappaen til baby er med på kontroll hele tiden. Han er opptatt men han skal finne tid på det. Og vi er på sykehuset både jordmor og lege hver uke .

Back
Topp