Hvem er ikke kvalm lenger?

Freya

Elsker forumet
Er det noen som har vært veldig kvalm, hvor nå kvalmen har gitt seg eller blitt merkbart bedre? Evt når ga det seg eller ble bedre?

Jeg er nå rundt 7+4 og er skikkelig dårlig, både trøtt og kvalm. Håper at det kanskje når en topp snart..

Jeg er 9+ 1 idag og ble myye bedre nå i helga som var! Var da 8+5/8+6. Nesten så man blir litt bekymret, men har heldigvis nok av andre symptomer enda:)

Har hatt noen fine dager, men i kveld kom kvalmen kasta over meg igjen. Kasta opp for første gang på snart en uke. Æsj!

Ja siii at det går an å bli bedre snart! 8+0 og utslitt av kvalmen nå!

er 9 uker i dag og i dag har jeg ikke vært så veldi kvalm! :D har kasta opp i 3 uker nå å unner ingen det....

Symptomene ble mye mindre fra uke 7. Er i dag 8+0 og føler meg enda kvikkere! Var på UL i går og alt var normalt :)

er 9 uker i dag og i dag har jeg ikke vært så veldi kvalm! :D har kasta opp i 3 uker nå å unner ingen det....
Samme her! :D

9 uker i dag, vært kvalm 24/7 og har kasta opp stort sett nesten hver eneste dag i 4 uker.. I går var jeg ikke kvalm i det hele tatt før ca kl 15:00, da kom det kasta over meg igjen.. I dag er jeg foreløpig ikke kvalm, så det kommer vel på eftan igjen i dag og :)

Back
Topp